بهترین لپ تاپ سونی

مجله آموزشی و تکنولوژی | اخبار روز دنیا از تازه های تکنولوژی | راهنمای خرید لوازم خانگی، لپتاپ استوک، لوازم آرایشی ، دکوراسیون ، پزشکی و دندانپزشکی

من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

اما به هر حال، مک بوک پرو انتخابی شایسته است و تمامی نیازهای یک کاربر را برطرف می کند. یعنی به دلیل لمسی بودن نمایشگر، می توان از آن به عنوان تبلت نیز استفاده کرد. پردازشگر آن از جدیدترین تراشه موجود تشکیل شده که 16 گیگابایت رم، 256 گیگابایت حافظه داخلی دارد. این مدل لپ تاپ از سری محصولات مایکروسافت، یکی از بهترین نمونه های دارای قابلیت یک در دو است. با کمک مگنت های متصل شده به پشت نمایشگر می توان برای نمایش فیلم، صفحه کلید را پنهان کرد و فقط از امکانات پنل استفاده نمود. البته نه بدین معنا که دیگر امکانات این مدل قابل توجه نیست. این یعنی ذخیره انواع بازی ها و فیلم های اچ دی. باتری آن عمر بالایی دارد، چیزی در حدود 48 وات ساعت که برای یک لپ تاپ دوکاره، کافی به نظر می رسد. جنس بدنه از سرامیک سفید رنگ است و طراحی بسیار ظریف و زیبایی دارد. در واقع به دلیل لمسی بودن نمایشگر، می توان از آن به عنوان تبلت نیز استفاده کرد. مایکروسافت سرفیس بوک 2 یکی از بهترین لپ تاپ های 2018 با طراحی بسیار زیباست و از لحاظ کیفیت، بسیار مقاوم و بادوام است. "مجله اینترنتی بهترین لپ تاپ در ایران" در این لپ تاپ، به راحتی امکان پذیر بوده و مشکلی از بابت نصب بازی های متعدد نخواهد داشت. البته این لپ تاپ دارای خاصیت دو در یک نیز هست. این لپ تاپ یکی از مناسب ترین انتخاب ها جهت استفاده به عنوان وسیله بازی است. این لپ تاپ، یکی از بهترین لپ تاپ های 2018 و از نخستین و بهترین محصولات کروم بوک است که توانسته نظر کاربران را به خود جلب کند.

مجله اینترنتی بهترین لپ تاپ سونی

انتخاب لپ تاپ مناسب یکی از مهم ترین مراحل خرید این محصول دیجیتال پر کاربرد است. استفاده از لپ تاپ در سال های اخیر بدلیل دورکاری افزایش چشمگیری داشته است و تقریبا همه افراد در هر کار و رشته تحصیلی، نیاز به تهیه یک لپ تاپ مناسب دارند. انتخاب لپ تاپ مناسب طبیعتا شامل موارد گسترده ای است که می توانید در مطلب "راهنمای خرید لپ تاپ" در مورد آن مطالعه کنید ، اما برند همیشه جزو اساسی ترین و شاید اولین معیارهای انتخاب لپ تاپ بوده است. راگ زفیروس نامی است که ایسوس برای نوت بوک های منحصر به فرد خود نهاده است و این لپ تاپ ها با بدنه آلومینیومی وچهره خشن حس یک لپ تاپ گیمینگ را به خوبی القا می کند. این که بگوییم به برند توجه نکنید و فقط به مشخصات لپ تاپ دقت کنید طبیعتا کار هوشمندانه ای نیست، اما این سوال که برند مورد علاقه شما چه جایگاهی در بین رقبا دارد، سوال مهمی می تواند باشد که در پی پاسخ دادن به آن هستیم؟

در ضمن برای استفاده از جدید ترین امکانات اضافه شده به برنامه ها، شما بایستی آن برنامه را به آخرین نسخه موجود در مارکت، ارتقا دهید. البته این کمبود فضا بعد از گذشت مدت زمان بیشتری، دیگر با حذف اپلیکیشن های اضافی و غیر کاربردی هم حل نمی شود. شما اهل مطالعه و تماشای فیلم با گوشی هستید؟ طبیعتا پس از یک برهه از زمان، مجبور به حذف برنامه های اضافی که چندان هم کاربردی نیستند، خواهید شد. از آنجایی که دیگر شما قادر به حذف برنامه های کاربردی و مورد نیازتان از روی گوشی موبایل تان نخواهید بود، در نهایت بایستی به فکر خرید یک گوشی موبایل جدید متناسب با نیاز های جدیدتان باشید. به همین دلیل شما به مرور زمان با هر بار بروزرسانی که در رابطه با تعداد زیادی از برنامه های نصب شده روی گوشی خود انجام می دهید، آن برنامه فضای بیشتری را اشغال می کند. برای اطلاع از بهترین لپتاپ های گیمینگ روی لینک های رنگی کلیک کنید

فروش لپتاپ عملا متوقف شده است و تجار هم برای واردات اقلام جدید دست نگه داشتهاند. آیا حذف ارز دولتی بر روند قیمت کالاهایی همچون لپتاپ اثرگذار است؟ البته بررسیها نشان میدهد تقاضایی هم برای خرید لپتاپ در بازار وجود ندارد. قدرت خرید مردم برای خرید لپتاپهای بروز کاهش پیدا کرده. البته بخش بزرگی از این موضوع، مربوط به فراهم سازی شرایط نصب ویندوز ۱۱ روی دستگاههای قدیمی این کمپانیها هم میشود. بههمین دلیل شرکتهای بزرگی مانند ایسر، ایسوس و لنوو هم دست به کار شده و محصولاتی را روانه بازار میکنند که از این سیستمعامل پشتیبانی کند. علت هم مشخص است. هر چند قرار بود برای تحریک تقاضا بانکها تسهیلاتی را به مردم ارائه دهند اما با وجود تورم موجود در کشور این کار عملا اجرایی نشد. با انتشار رسمی ویندوز ۱۱، هماکنون کاربرانی که قصد خرید لپ تاپ یا حتی راهاندازی یک سیستم کامپیوتری را دارند، به دنبال این هستند که حتما از ویندوز جدید مایکروسافت پشتیبانی کند. در همین راستا ما قصد داریم که به کمپانی ایسر پرداخته و برخی از بهترین لپ تاپهایی که از ویندوز ۱۱ پشتیبانی میکنند را به شما معرفی کنیم.

مجله اینترنتی بهترین لپ تاپ گیمینگ

امروزه در اکثر گوشیها از پردازندههای چهار یا هشت هستهای استفاده میشود. در مجموع در حال حاضر گوشی های 4 و 8 هستهای، بیشترین طرفدار را دارند. مگر در صورتی که نرم افزار های مورد استفاده در گوشی موبایل، برای استفاده از تمام هستهها بهینه سازی شده باشند. در حال حاضر Snapdragon 865 قدرتمندترین پردازنده دنیا برای گوشی های اندرویدی است. البته کوالکام در شش ماهه دوم سال میلادی یک نمونه جدیدتر اما با تغییرات جزئی را روانه بازار می کند که معمولا دارای پسوند پلاس می باشد. مهمترین و بزرگترین کارخانه تولید پردازنده Qualcomm نام دارد. البته به گفته متخصصین، هستههای اضافی در عمل چندان پون و امتیاز مثبتی محسوب نمی شوند. اگزینوس، کایرین و مدیا تک نیز از دیگر برندهای مطرح پردازنده های موبایلی هستند. این کمپانی هر ساله با استفاده از پیشرفته ترین فناوری های روز اقدام به تولید سریع ترین و قدرتمند ترین پردازنده های دنیا می کند. در پردازندههای چهار هستهای هر چهار هسته میتوانند بهطور هم زمان به پردازش امور بپردازند.

ما در مبیت بهترین و بروز ترین گوشی های موبایل را از کمپانی های مطرح دنیا گردآوری کرده ایم تا شما با خیال راحت و آسوده، از هر جای این کره خاکی، گوشی مورد نظر خود را انتخاب نمائید. در واقع خرید این وسیله الکترونیکی جذاب، چندان هم کار ساده ای نیست و برای داشتن بهترین انتخاب کمی تحلیل و بررسی لازم است. شما می توانید در مبیت انتخاب بهتر و مطمئن تری را تجربه کنید. در مجموع با مطالعه این مقاله از مجله مبیت متوجه می شویم که خرید یک گوشی موبایل، چالش های مختص به خود را دارد. هر شخص با توجه به بودجه ای که دارد و امکاناتی که مد نظرش هستند، میتواند مناسب ترین گوشی را برای خرید انتخاب نماید. با توجه به قابلیت مقایسه محصولات، استفاده از بخش نظرات و تجربیات خریداران دیگر و … ما در مقاله امروز مبیت مگ، بصورت مفصل در مورد بخش های مختلفی که هنگام خرید گوشی بایستی به آن توجه نمائید، پرداختیم. برای اطلاع از  لپ تاپ مخصوص ترید روی لینک های رنگی کلیک کنید

مجله اینترنتی بهترین لپ تاپ گرافیک

تفاوت عمده این محصول با سایر محصولات همرده، وزن 950 گرمی آن است که با توجه به امکانات و ویژگیهایش، واقعاً کمنظیر است. عمر باتری در مدل 1080p بالا و در مدل 4K کمی پایینتر است. از نقاط ضعف آن میتوان به نداشتن درگاه microSD اشاره کرد. صفحه نمایش آن شفاف و باکیفیت است و باتری آن برای حدوداً 10 ساعت باتری نگه میدارد. این لپتاپ در دستهبندی مینی لپتاپها محسوب میشود و گروه هدف کاربران آن بیشتر کودکان و نوجوانان هستند. پردازنده آن 5 هستهای، رم آن 8 گیگابایتی و حافظه آن 256 گیگابایت است. کمپانی سامسونگ در طراحی و عرضه تمام محصولات خود خلاقیت و دقت قابل توجهی صرف میکند و لپ تاپ سامسونگ کروم بوک 3 هم یکی از آنها است. این محصول در دو مدل صفحه نمایش 1080p و 4K عرضه میشود. این لپتاپ از پردازنده Intel Celeron N3060، رم 4 گیگابایت، حافظه 32 گیگابایت، صفحه نمایش 11.6 اینچی و پردازنده گرافیکی Intel UHD Graphics 620 بهره میبرد و حدوداً یک کیلوگرم است.

چرا که کیفیت عکس ها رابطه مستقیمی با حجم آن ها دارد. کاربران با توجه به نیاز خود میتوانند برنامه های نصب شده روی گوشی موبایل خود را به روزرسانی نمایند. به همین دلیل کیفیت و قدرت دوربین و بالا بودن حافظه ذخیره سازی، از مهم ترین فاکتور ها برای این دسته از خریداران هستند. شما جزو اپلیکیشن بازان هستید؟ البته برای انجام این کار هیچ اجباری از جانب توسعه دهنده برنامه ها و یا کمپانی سازنده گوشی شما وجود ندارد. ارائه این به روزرسانی ها از طرف توسعه دهنده یا به اصطلاح سازنده اپلیکیشن ها صورت می پذیرد و در مارکت هایی که مختص اپلیکیشن های پلتفرم(سیستم عامل) گوشی موبایل شماست، منتشر می شود. اما اغلب برنامه ها به مرور زمان در مصرف بهینه باتری و سخت افزار گوشی مربوطه بروزرسانی می شوند تا باز دهی بهتر و بیشتری داشته باشند. همانطور که میدانید برای اغلب اپلیکیشن هایی که متناسب با پلتفرم گوشی شما توسعه داده می شوند، هر چند وقت یکبار، یک نسخه جدید برای به روزرسانی ارائه می شود. لپ تاپ استوک چیست ؟

با این مدل که عنوان یکی از بهترین تبلت ها را یدک میکشد میتوانید در محتواهای جذابی که دوست دارید غرق شوید و لحظات مورد علاقه خود را به راحتی به اشتراک بگذارید. اگر اهل مطالعه یا فیلم دیدن هستید، این مدل با نمایشگر ۱۰.۱ اینچی خود، بهترین تبلت برای مطالعه است. اگر دنبال به صرفهترین انتخاب در این کلاس قیمتی هستید، در این راهنمای خرید تبلت پیشنهاد ما تبلت بلک ویو تب ۱۰ است. با مشخصاتی مثل داشتن یک شاسی محکم، صفحهنمایش و عمر باتری عالی و سایر امکاناتی که دارد، میتوان آن را به عنوان بهترین تبلت موجود در بازار در این رده دانست. چرا که انتظارات عادی از یک تبلت خوب را به بهترین شکل برای کاربران فراهم میکند و ارزش خرید بالایی دارد. این تبلت کاملترین تبلت اندرویدی میانرده به شمار میآید و در کل تجربه کاربری خوبی را ارائه میدهد. طراحی زیبای این تبلت قیمت مناسب باعث میشود که کاربران سخت پسند نیز به سمت آن جذب شوند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.