بهترین لپ تاپ گرافیکی

مجله آموزشی و تکنولوژی | اخبار روز دنیا از تازه های تکنولوژی | راهنمای خرید لوازم خانگی، لپتاپ استوک، لوازم آرایشی ، دکوراسیون ، پزشکی و دندانپزشکی

من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

همانند سایر گجتهای هوشمند و الکترونیکی، برای خرید لپ تاپ ایسوس باید نکاتی چند را به عنوان معیار انتخاب در نظر گرفت. در گام نخست خرید لپ تاپ ایسوس باید به تناسب ویژگیهای فنی دستگاه با نوع انتظار خود از آن توجه دقیقی داشته باشید. یعنی باید مشخص کنید که برای چه منظوری به دنبال خرید یک لپ تاپ آن هم با برند Asus در بازار هستید. لپ تاپ ایسوس از چه ویژگیهایی برخوردار است؟ نکته دوم در انتخاب لپ تاپ ایسوس توجه به اندازه و وزن آن است. وقتی که از اندازه حرف میزنیم در واقع منظورمان چند اینچی بودن دستگاه انتخابی شما عزیزان است. لپ تاپها معمولاً از ۱۳ تا ۱۷ اینچ به صورت رایج در بازار قابل دسترسیاند، اگر طالب دستگاهی در ابعاد بزرگتر هستید باید کمی زحمت گشتن را به خودتان بدهید. اگر قدری تحمل داشته باشید و مجله اینترنتی مینینیم را تا آخر این مطلب همراهی کنید، با نگاهی نو و تجربهای متفاوت به استقبال این وسیله کاربردی خواهید رفت.

↑ یوسفی، بهرام (۲۰۱۹-۰۷-۰۶).

خبر تو خبر. ۱۳۹۹-۱۱-۲۲. ». ایران جی اف ایکس. ↑ «فرمت PSB فتوشاپ و ذخیره با حجم بیش از 2 گیگابایت». این صفحه آخرینبار در ۷ ژوئیهٔ ۲۰۲۲ ساعت ۱۲:۵۰ ویرایش شدهاست. در ویکیانبار پروندههایی دربارهٔ ادوبی فتوشاپ موجود است. ↑ «Adobe Photoshop Elements چیست ؟ ↑ Radin (۲۰۱۷-۰۸-۳۰). «آشنایی با نرمافزار فتوشاپ بهمراه معرفی کاربردها وتاریخچه آن». Creativos Online. دریافتشده در ۲۰۲۱-۰۳-۱۷. ↑ «فرمت های فایل پشتیبانی شده در ادوبی ایلاستریتور». سریع آسان. دریافتشده در ۲۰۲۱-۰۳-۱۶. ». کاربر رایانه. ۲۰۱۹-۰۲-۰۲. «معرفی برنامه Adobe Photoshop Express». ↑ «akkasi.art». دریافتشده در مه ۱۴, ۲۰۲۱. ↑ «بهترین ورژن فتوشاپ کدام است؟ ↑ «فایل PSD چیست و چه تفاوتی با فایل PSB دارد ؟ ↑ "دانلود فتوشاپ". photo. همهٔ نوشتهها تحت مجوز Creative Commons Attribution/Share-Alike در دسترس است؛ برای جزئیات بیشتر شرایط استفاده را بخوانید. ↑ «تفاوت بین فرمت psd و psb فتوشاپ». ↑ «فرمتهای ذخیرهسازی رایج و کاربردی در فتوشاپ». ↑ Ramírez، Manuel (۲۰۲۱-۰۲-۰۹). ↑ یوسفی، بهرام (۲۰۱۹-۰۷-۰۶). «اکنون میتوانید دیگران را به ویرایش اسناد خود در فتوشاپ و دیگران دعوت کنید». ۲۰۱۸-۱۲-۲۵. دریافتشده در ۲۰۲۱-۰۳-۱۸. ویکیپدیا® علامتی تجاری متعلق به سازمان غیرانتفاعی بنیاد ویکیمدیا است. بیشتر با پرشین تولز. چاپ آقا. ۲۰۱۹-۱۰-۰۸. دریافتشده در ۲۰۲۱-۰۳-۱۶. خدمت از ما». خدمت از ما | دسترسی آسان به متخصصین. برای اطلاع درباره لپ تاپ ایسوس گیمینگ  روی لینک های رنگی کلیک کنید.

دانلود رمان حوای من pdf - آیناز رمان. دانلود رمان گناهکار با فرمت apk, epub, jar, pdf. دانلود رمان حوای من pdf. پر از نفرت و تاریکی.فقط به خاطر همون عذابی که همیشه ازش دَم می زد. 10 خلاصه رمان : رمان درمورددختری به اسم ساحل هست.یه دخترشیطونو صدالبته خوشمل دیگه جونم براتون بگه این خانم خوشمله دانشجوهست وتوی دانشگاه هم کلی شیطونی میکنه داستان وقتی جالب میشه. کتاب کی گفته من بداخلاقم؟ اندروید و ایفون ژانر : عاشقانه. دانلود رمان گلشیفته با فرمت پی دی اف. را انتشارات پرتقال منتشر کرده است. دانلود رمان کی گفته من شیطونم بصورت pdf. رمان کی گفته من شیطونم پارت اول رمان کی گفته من شیطونم پارت دوم رمان کی گفته من شیطونم پارت. نوشته سوزان لانگ و ترجمه شبنم حیدری پور است. خلاصه داستان :زندگیمو پر از سیاهی کردم. رمان رمان عاشقانه دانلود رمان دانلود رمان گناهکار pdf. رمان کی گفته من شیطونم - آیناز رمان. رمان کی گفته من شیطونم قسمت4 - ویکی پدیا. رمان کی گفته من شیطونم پارت نوزدهم. کتاب کی گفته من بداخلاقم؟ اجتماعی تعداد صفحات : 700 خلاصه : داستان رقابت کاری بین دو مرد است که باعث میشود تقاصش را یک. دانلود رمان گلشیفته apk , pdf , epub :: کتاب 98 مرجع. این انتشارات با هدف نشر بهترین و با کیفیتترین کتابها برای کودکان و نوجوانان تاسیس. دانلود رمان رئیس مغرور من به صورت PDF :: اسم نوشته مجله. دانلود و خرید PDF کتاب کی گفته من بداخلاقم؟

مادربرد لپ تاپ IdeaPad 3 لنوو دارای یک اسلات رم آنبورد با ظرفیت 4 گیگابایت و یک اسلات رم 4 گیگابایتی با پشتیبانی از 8 گیگابایت رم می باشد. بنابراین رم این لپ تاپ تا 12 گیگابایت قابل ارتقاء می باشد. این کارت گرافیک مدل Intel UHD می باشد. کارت گرافیک اولیه همان کارت گرافیک مجتمع با پردازنده آن بورد بوده که در کارهای روزمره و غیر گرافی در مدار قرار دارد و بهره گیری از رم دستگاه امور عادی گرافیکی را انجام میدهد. لپ تاپ IdeaPad 3 دارای حافظه عادی با ظرفیت 1TB 5400RPM می باشد که قابلیت ارتقاء نیز دارد. کارت گرافیک به کار رفته در لپ تاپ IdeaPad 3 از دو قسمت تشکیل شده است. این مقدار حافظه برای اکثر کارهای پردازشی، محاسباتی، تحلیلی و گرافیکی متوسط مناسب می باشد. همچنین مادربرد این لپ تاپ دارای یک اسلات M.2 می باشد که می توانید بر روی آن حافظه سرعت بالای SSD قرار دهید.

اما کسی که دنبال جواب سوال بیشترین خرابی در لپ تاپ ها میگرده احتمال زیاد پول برای خرید لپ تاپ سونی و اپل نداره . لپ تاپی که 2 میلیون هست در 2 مرحله افزایش قیمت پیدا می کنه . لپ تاپ قسطی بخرم یا نه ؟ آیا خرید لپ تاپ دسته دوم درست است ؟ این مسئله ارتباط مستقیم به جیبتون داره اما تجربه شخصی محمد رضا امین زاده اثبات کرده لپ تاپ قسطی خیلی بیشتر از قیمت واقعیش واستون در میاد . لپ تاپ مناسب برای حسابداری. کلا خرید لوازم الکترونیکی دسته دوم کمی همراه با ریسکه ، مسلما اگه از الکترونیک سر در نمیارید و همچنین زبان انگلیسی رو بلد نیستید خیلی توصیه به خرید لوازم الکترونیکی دسته دوم نمی کنم . البته مسئله قسط و این حرفا بیشتر به صورت محله ای پیش میاد و بازار از این خبرا نیست مگر اینکه آشنا باشین یا چک معتبر بدید . یکی قیمت فروش خود فروشنده که 2 میلیون میشه 2 میلیون 300 و یکی هم اسکوند قسط پول هست که تو دراز مدت حدود 50 تا 100 هزار به لپ تاپ اضافه میکنه . انتخاب با خودتونه .

مجله اینترنتی بهترین لپ تاپ ضد آب

افزایش قیمت لپتاپهای نو در کشور، باعث شده خرید و فروش لپتاپ دست دوم به نسبت قبل رونق بیشتری به خود بگیرد و خیلی از افراد ترجیح میدهند لپتاپهای استوک یا کارکرده را خریداری کنند. لپ تاپ گیمینگ دل مدل G5 15 یکی از همین موارد است که با هزینه مناسب و همراه با مشخصات فنی عالی میتوانید به سراغش بروید. آیا خرید لپ تاپ دل می تواند برای گیمینگ مناسب باشد؟ کمپانی دل بهعنوان یکی از برندهای مهم در زمینه تولید لپ تاپ، محصولات گیمینگ خود را نیز روانه بازار کرده است و کاملا ارزشش را خواهد داشت که نگاه ویژهای به آنها داشته باشید. چرا که از محصولات استوک معمولا کمتر از ۳۰ روز استفاده شده است. قیمت لپ تاپ دل گیمینگ هم یقینا نسبت به برندهای بزرگ بازار مانند ایسوس، کمتر خواهد بود و با ارزش بالاتری میتوانید آنها را خریداری کنید. لپتاپ استوک همیشه کارکرده نیست لپتاپ استوک همیشه کارکرده یا دست دوم نیست. اما لپتاپ دست دوم بخریم یا نه؟

مجله اینترنتی بهترین لپ تاپ گرافیکی

شاید بتوان گفت که ایسر برای هر بودجه ای یک لپتاپ تولید کرده است علاوه براین طول عمر باطریهای این لپتاپ بسیار زیاد است. شرکت ایسوس تک که با نام تجاری ایسوس شناخته میشود، در سال ۱۹۹۰ در تایوان تاسیس شد. خط تولید اسپایر ایسر گستره بالایی از لپ تاپهایی را ارائه میدهد که قیمت برای خریداران مهم است. طراحی لپ تاپهای ایسر بسیار فوق العاده است، شما میتوانید با توجه به بودجه خود انواع مختلفی از نوتبوک گرفته تا لپتاپهای این برند را برای خرید لپ تاپ انتخاب کنید. تمامی محصولات این شرکت در سه سطح برای کاربران عادی، حرفهای و متخصصان طراحی میشود. قیمت های این لپتاپ از ۷ میلیون تا ۳۷ میلیون تومان متغیر است. گستره محصولات این شرکت از رایانه و تبلت گرفته تا موبایل، مانیتور، تجهیزات شبکه و لوازم جانبی را شامل میشود. این برند جزء ۱۰ برند برتر در حوزه فناوری است. ایده تاسیس ایسوس توسط مدیران اسبق ایسر شکل گرفت. میتوان گفت ایسوس یکی از برترین تولیدکنندگان مادربورد در جهان است.

یکی دیگر از نکات مهم پیش از خرید لپتاپ اندازه است. قبل از اینکه به مشخصات یا قیمتگذاری توجه کنید، توصیه میشود که به قابلیت حمل و اندازه لپ تاپ نیز توجه کنید. معمولا اندازه نمایشگر یگ لپ تاپ بیانگر اندازه کل آن است. 13 تا 14 اینچ: بهترین اندازه قابل حمل و قابل استفاده را ارائه میکند، به خصوص اگر دنبال یک لپ تاپ با وزن کمتر از 1.8 کیلوگرم هستید. 15 تا 16 اینچ: معمولترین اندازه لپ تاپ، نوع 15 اینچی است که معمولاً 2 تا 3 کیلوگرم وزن دارند. اگر لپ تاپ خانگی شما بهترین قابلیتها و ویژگی های لپ تاپ خوب را نیز داشته باشد اما از قابلیت ارگونومی خوبی بهرهمند نباشد اصلا گزینهای ایدهآل نیست. برخلاف تصور خیلیها کیبورد و تاچ پد از موارد مهم در انتخاب مشخصات لب تاب خوب به حساب میآیند. انتخاب رم مناسب در هنگام خرید لپ تاپ از دیگر قطعات مهم در مشخصات فنی یک لپ تاپ خوب رم دستگاه است. 11 تا 12 اینچ: نازکترین و سبکترین سیستمها، صفحههای نمایشی بین 11 تا 12 اینچ دارند و وزن آنها معمولاً بین 1.2 تا 1.5 کیلوگرم است. اگر می خواهید صفحهنمایش بزرگتری داشته باشید و نمیخواهید نوت بوک خود را همیشه همراه خود این طرف و آن طرف ببرید، این نوع اندازه مناسب شما است.

مجله اینترنتی بهترین لپ تاپ چیه

سرعت بیشتر پردازنده به معنای افزایش اندکی در عملکرد لپ تاپ برای ویرایش فیلم و عکس است. لپ تاپ MSI GF65 Thin 9*******R از پر بازده ترین و برترین لپ تاپ های i5 است. با این حال، قیمت لپ تاپ کور آی 5 کمی زیاد است. شما با خرید لپ تاپ Core i5 لنوو IdeaPad 3 با رفرش ریت 120 هرتز، تجربه بصری بازیهای خود را افزایش خواهید داد و همه چیز بسیار روانتر دیده خواهد شد. واضح است که این عملکرد خوب به دلیل وجود پردازنده مرکزی Core i5 و ساخت MSI است. رندرینگ هم سرعت بسیار بیشتری خواهد داشت؛ زیرا به سرعت کلاک پردازنده وابستگی زیادی دارد. پردازنده مرکزی این لپ تاپ کاملاً استاندارد است و همان چیزی است که تاکنون در هر لپ تاپ مشاهده کردید. یکی دیگر از دلایل قیمت لپ تاپ آی 5، صفحه نمایش آن است. مجله اینترنتی بهترین لپ تاپ این صفحه نمایش برخلاف صفحه نمایش سایر بهترین لپ تاپ های کور ای 5 که رفرش ریت 60 هرتز دارند، رفرش ریت دو برابر را ارائه میدهد.

این برند به خاطر تولید لپتاپ های تجاری خود معروف شده است که نه تنها قدرت لپتاپ بلکه نوع طراحی آن به دلیل قابل حمل بودن و انعطافپذیری ان در سال ۲۰۲۰ مشهور شده است. لپتاپهای ایسر یکی از برترین برندهای لپ تاپ در جهان است، این شرکت تایوانی در سال ۱۹۷۶ تاسیس شد که مشتریهای جهانی دارد. قیمت لپتاپهای این برند از ۷ میلیون تومان شروع شده و تا ۴۰ میلیون تومان نیز میرسد. این برند به تازگی شروع به تولید تلفنهای همراه هوشمند کردهاند که باطری این گوشیها بسیار طولانی مدت است پس معطمئن باشید که برای خرید لپتاپ و موبایل از این برند پشیمان نخواهید شد. این برند نام آشنا در زمینه تولید رایانه و لپتاپ است که جزء پرفروشترین ها در دنیا است. اکثر لپتاپهای دل مقرون به صرفه است و بیشتر طراحی های آنها و همچنین سخت افزار آن رو به پیشرفت است و یکی از قدرتمندترین لپتاپها در جهان محسوب میشوند. برند Dell یکی از بهترین تولیدکنندگان لپتاپهای ویندوزی در جهان است که مورد استقبال بسیاری از کاربران قرار گرفته است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.