تعمیر تلویزیون سامسونگ

مجله آموزشی و تکنولوژی | اخبار روز دنیا از تازه های تکنولوژی | راهنمای خرید لوازم خانگی، لپتاپ استوک، لوازم آرایشی ، دکوراسیون ، پزشکی و دندانپزشکی

من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

تعمیر تلویزیون سامسونگ

samsung tvچند سال قبل در تهران برای تعمیر تلویزیون باید تلویزیون را با خود حمل می کردید تا یک تعمیرگاه مناسب جهت تعمیر تلویزیون سامسونگ پیدا می کردید تا دستگاه شما تلویزیون سامسونگ را تعمیر کند. در برخی مواقع مشکل تلویزیون شما با این مراحل تمام نمی شد و بعد از پیدا کردن تعمیرگاه تلویزیون سامسونگ ممکن بود قطعه مورد نیاز در این تعمیرگاه موجود نباشد و تا پیدا کردن قطعه باید منتظر می ماندید. مجازسیما با داشتن چندین شعبه در شرق تهران، غرب تهران ، جنوب تهران ، شمال تهران این شرایط را به وجود آورده که تعمیرات و سرویس تلویزیون شما به سرعت انجام شود. شما می توانید برای سرویس های دوره ای تلویزیون خود با این شماره تلفن نمایندگی تلویزیون سامسونگ تماس بگیرید و در خواست سرویس دوره ای کنید تا از خرابی تلویزیون شما جلوگیری شود. سرویس های دوره ای شامل تعویض قطعات فرسوده برد پاور و تمیز کردن گرد و خاک داخل تلویزیون می باشد.

  1. بلوتوث با پشتیبانی از Low Energy ON
  2. قاب تلویزیون
  3. تکنولوژی DLNA جهت به اشتراک گذاری محتوا در شبکه داخلی
  4. نرخ رفرش ۱۰۰ هرتز به جای ۶۰ هرتز
  5. کلمه Channel را در فهرست انتخاب کنید

کنترل تلویزیون سامسونگهمچنین زمان تماشا فرد طبیعی و زنده بودن کیفیت را بیشتر حس می کند. تلویزیون سامسونگ از فرمت HDR پشتیبتنی می کند. این فرمت می توان با عمق رنک ها روح زنده ای را به برنامه ها ببخشد. زیرا قسمت تاریک را تاریک تر و روشن را روشن تر نمایش می دهد. اینگونه عمق و زاویه ی دید فوق العاده گسترده تر می شود. تعداد پیکسل هایی که تعیین شده است در کم کردن نویز بسیار چیره دست هستند. زیرا با کم کردن نویز می توانند کیفیت را چند درصد بیشتر کنند. موتور پردازشگر هم از بهترین نوع ها انتخاب شده است. این موتور تمامی تصویر را با کارشناسی و تخصص کامل پردازش می کند. بعد از اطمینان برنامه را دقیق و پردازش شده بر روی صفحه نشان می دهد. با رنگ های فروان نیز می توان برنامه ها را مانند رنگین کمان دریافت کرد. سیستم صوتی تلویزیون 55 اینچ سامسونگ مدل 55TU8500 چگونه عمل می کند ؟

ده بسیار مفید مفید تلویزیون سامسونگ نکات برای شرکت های کوچک

تنها عیبی که میشود به تلویزیونهای OLED ال جی گرفت قیمت بالا و مشکل سوختن دائمی با نمایش تصویر ثابت برای مدت زمان طولانی است. به دلیل طولانی بودن مطلب لینکهایی در دکمههای زیر گنجانده شده تا دسترسی سریع و راحت به بخشهای مختلف مطلب داشته باشید. در مدلهای معرفی شدهای که تا به امروز سامسونگ از آنها رونمایی کرده است به جرات میتوان گفت چهار برتر از بهترینهای موجود در ایران از کمپانی سامسونگ هستند. در نظر داشته باشید معیارهای موجود برای شناخت بهترینهای 2022 امکانات و فناوریهای جدید تلویزیونها است که در مدلهای زیر بهترین قابلیتها برای نمایش وجود دارد. در نظر داشته باشید رتبهبندی موجود بر اساس بهترینها از بالا به پایین شروع میشود. S95B از تلویزیونها معرفی شده کمپانی سامسونگ است که در سال 2022 در بازارهای جهانی معرفی شده که دارای امکانات مطلوب و در خور شأنی بوده و به جرات میتوان گفت از پرچمداران این کمپانی است. تلویزیون سامسونگ QN90A از محصولات فوقالعاده کمپانی سامسونگ است که از پیشرفتهترین فناوریها و امکانات تلویزیونهای QLED در آن به کار گرفته شده است.

انتخاب های برتر تلویزیون سامسونگ

یکی از تلویزیون های پرطرفدار که شاید از قدیم الایام معروف بوده. و ثابت کرده که بهترین برند موجود در بازار است.تلویزیون سامسونگ از کیفیت تصویر HD و FULL HD و 4K برخوردارند. شرکت سامسونگ در سال 1930 در کره تاسیس شد و از آن زمان به بعد بصورت چشمگیری رشد و پیشرفت کرده است. شرکت سامسونگ نه تنها در تلویزیون بلکه در سایر لوازم خانگی با داشتن هزاران کارمند پیشرفت های فراوانی داشته. این تلویزیون در قالب صفحات تخت و منحنی نیز ساخته شده اند. و همچنین سیستم عامل اکثر تلویزیون های هوشمند سامسونگ تایزن می باشد. که امکانات فراوانی همچون وبگردی و دستورات صوتی را دارا می باشند. و امکان بروزرسانی سیستم عامل و نرم افزارهای این تلویزیون می باشد. تلویزیون QLED یکی از آن تلویزیون های با کیفیت شرکت سامسونگ که اخیرا ساخته شده که در آن از فناوری کوانتومی رنگی استفاده می شود. در کل تلویزیون های سامسونگ از همه لحاظ بهترینند. چه برای گیمینگ و چه برای تماشای فیلم و ورزش که میزان تاخیر در ورودی بسیار کم است. در بیشتر این تلویزیون ها از نوع IPS می باشد که دید وسیع و گسترده ای دارد. و کاربران در هر زاویه ی که بخواهند می توانند تماشا کنند بدون اینکه از کیفیت آن بکاهد. فروش و عرضه ی انواع مدل های سامسونگ در سایزهای مختلف خرید تلویزیون 40 اینچ با بهترین قیمت با گارانتی معتبر. سامسونگ با طراحی شیک و زیبا به راحتی با دکور خانه ی شما سازگار است. این تلویزیون را در مدل های مختلف در فروشگاه فورکی بازار خریداری نمایید.

گرچه تلویزیون سامسونگ دارای روشنایی بیشتریست اما در مجموع نتوانسته است در مقابل اولد الجی مقاومت کند. نبرد OLED در مقابل QLED به میدانی فراتر از سامسونگ و الجی کشیده شده است. در اواخر سال ۲۰۱۹ شرکت تیسیال «TCL» نیز برای بهترین تلویزیونهای QLED خود شروع به برندسازی کرد که از جمله میتوان تلویزیونهای سری ۶ و سری ۸ را مثال زد. هر دوی این تلویزیونها به ترتیب، هم از نظر مناسب بودن قیمت و هم عملکرد، بهترین تلویزیونهای غیر اولد بودند. البته به جز الجی برندهای دیگری نیز وجود دارند که تلویزیون اولد میفروشند که از جملهی آنها میتوان به سونی، مدتی بعد در سال ۲۰۲۲ کونکا «Konka»، اسکایورث «Skyworth» و سازندهی شمارهی ۳ در آمریکا یعنی ویزیو «Vizio» اشاره کرد. بر اساس آنچه تاکنون شاهد بودهایم، هنوز هم انتظار داریم OLED کیفیت تصویر برتری را نسبت به QLED ارائه دهد. اجازه دهید تا موضوع را با خلاصهای سریع از این دو فناوری شروع کنیم. OLED مخفف عبارت Organic Light-emitting Diode و به معنی «دیود ارگانیک گسیل دهندهی نور» است.

قیمت تلویزیون سامسونگ 55 اینچ

از تلویزیون های بالا رده ی ال جی هستند که از طراحی شکیل و مدرنی بهره می برند اگر یکی از این مدل ها را انتخاب کرده اید و در خریدش مردد هستید ، شک را کنار بگذارید . البته تلویزیون سامسونگ مدل 65Q7F و یا 85HU7000 را هم می توان در لیست خوش تراش ترین تلویزیون های سامسونگ قرار داد . در بحث کیفیت تصاویر چندین مولفه را باید بررسی کرد ، یکی از آنها تکنولوژی به کار رفته در ساخت نمایشگر است . شاید در اولین ورود تلویزیون های Lcd بسیار مورد استقبال قرار گرفتند ، اما با گذر زمان تکنولوژی led جای lcd را گرفت و کیفیت تلویزیون های ال ای دی به مراتب بالاتر از انواع lcd ها بود . انواع نمایشگر های ال ای دی نیز با توجه به ساختار و نحوه ی چیدن دیودهای ساطع کننده ی نور led متفاوت از هم عمل می کنند و هر کدام کیفیت متفاوتی دارند .

کنترل تلویزیون سامسونگ

خرید تلویزیون سامسونگبه راحتی میتوانید به وب گردی بپردازید، از شبکه های آنلاین و پرطرفدار فیلم و سریال ببینید و با فرمان صوتی تلویزیون هوشمند سامسونگ RU7100 خود را تنظیم کنید. هر چیزی که شما نیاز دارید همگی در یک جا در دسترس شما قرار دارند و به راحتی میتوانید به تنظیمات آنها بپردازید. تلویزیون سامسونگ RU7100 می تواند به عنوان مرکز همه کارهای روزمره شما باشد. این تلویزیون قادر است به صورت یکپارچه به دستیار های صوتی و گوشی های هوشمند متصل شده و تمام دستورات صوتی و ویژگی های هوشمند را فراهم آورد. حتی اگر این دستگاه ها توسط برند های دیگر ساخته شده باشند. پشتیبانی از ویژگی روشن کردن تلویزیون ممکن است با توجه به مدل های مختلف متفاوت باشد. برخی از ویژگی ها و عملکرد ها با استفاده از اتصال دستگاه ها به تلویزیون فراهم شده اند و ممکن است پشتیبانی نشوند و یا به صورت محدود پشتیبانی شوند.

  1. دارای قابلیت V-Chip برای کنترل والدین
  2. رسانههای آنلاین
  3. تکنولوژی DLNA باری به اشتراک گذاری محتوا در شبکه داخلی
  4. تماس با ما
  5. دارای ویژگی Sound Mirroring

مدلهای جدید تلویزیون سامسونگ FreeSync را پشتیبانی میکنند کە در کیفیت تصویر تاثیر زیادی دارد و میزان شفافیت تصویر را افزایش میدهد. تکنولوژی کریستال تصاویر را بهبود داده و کاملاً به صورت طبیعی پخش میکند. اگر زمان کافی را برای دیدن برنامه و یا فیلم مورد علاقه تان ندارید تلویزیونهای سامسونگ راه چارهای برای شما است و برنامههای از دست رفته را برایتان ضبط خواهد کرد. قابلیتی که فقط در تلویزیونهای هوشمند سامسونگ وجود دارد امکان اتصال گوشی همراه و لپ تاپ است و نمایش تمامی دادهها بر روی صفحه نمایش میباشد. شاید برایتان جالب باشد کە تلویزیون هوشمند سامسونگ قابلیت نصب و اجرای نرم افزارهایی مانند Youtube و Skype را دارد. فروشگاه نرم افزاری هم برای دانلود این برنامهها در تلویزیون موجود است. سیستم عامل هوشمند تایزن (Tizen) امکاناتی مانند رابط کاربری را دارد، پورتهای USB و HDMI و Digital Audio Out کاربردی ترین راههای ارتباط تلویزیون با دستگاههای دیگر میباشد. تلویزیون های کریستالی به معنای ارائه دادن صحنه هایی روشن با رنگ های متنوع تر هستند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.