از کجا لپ تاپ استوک بخریم؟

مجله آموزشی و تکنولوژی | اخبار روز دنیا از تازه های تکنولوژی | راهنمای خرید لوازم خانگی، لپتاپ استوک، لوازم آرایشی ، دکوراسیون ، پزشکی و دندانپزشکی

من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

از کجا لپ تاپ بخریم؟

laptopبا اینکه کامپیوتر و لپتاپ هر دو عملکرد نسبتا مشابهی ارائه میدهند، با این حال لپتاپها همواره گرانتر از کامپیوترهای لب تاب دست دوم رومیزی مشابه هستند. قیمت لپ تاپ بسته به کاربری، عملکرد و ویژگیهای نرمافزاری و سختافزاری نظیر پردازنده، پنل صفحهنمایش، باتری، کیبورد و موارد دیگر میتواند متفاوت باشد. همانطور که اشاره کردیم، لپ تاپ کاربریهای مختلفی مانند برنامهنویسی، گرافیک، گیمینگ و کاربری معمولی دارد. از طرفی امروزه برندهای مختلفی در حال عرضه لپ تاپ به بازار جهانی هستند. با این وجود خریدار بر اساس نوع کاربری و برند موردنظر میتواند به راحتی لپ تاپ متناسب با بودجه خود را پیدا کند. از آنجایی که لپ تاپ ها به صورت قابل حمل طراحی شدهاند، تفاوتهای بسیاری بین آنها و کامپیوتر رومیزی دیده میشود. لپ تاپ دارای یک طراحی همهکاره است که مانیتور داخلی، صفحه کلید یا کیبورد، پد لمسی، بلندگوها و … را در بر میگیرد. در حالی که در کامپیوتر همه بخشها از یگدیگر مجزا هستند و طبیعتا حمل آن دشوار است و هر بار به راهاندازی مجدد نیاز دارد.

3 روش‌ها توییتر لپ تاپ من را نابود کرد بدون من متوجه شدم

laptopبنابراین این فروشگاه ها بنا به دلایلی همچون عدم پرداخت مالیات مجدد، تخلیه ی انبار و نیز افزایش نقدینگی برای خرید کالاهای جدید، محصولات خود را در حراج و با قیمتی پایین تر به فروش میرسانند. بنابراین اینکه در ایران به لپ تاپ های دست دوم لپ تاپ استوک میگویند اشتباه است. A به فروش میرسند. در نتیجه برخلاف تعریفی که برای استوک در کشور ما وجود دارد. مورد استفاده قرار نگرفته و کاملا نو است. فقط در انبار باقی مانده است. فصل فروش آن گذشته و محصول نسبتا قدیمی شده است. در نتیجه به عنوان لپ تاپ استوک به فروش می رسد. فقط در صورتی می توان گفت لپ تاپ دست دوم است که در ادارات و سازمان ها استفاده شده و بعد از چند سال پایین تر از قیمت اولیه به عنوان لپ تاپ استوک به فروش رسیده است. لپ تاپ استوک، لپتاپ کارکرده نیست. اصلیترین دلیلی که موجب میشود افراد به خرید لپ تاپ استوک روی بیاورند، قیمت و کیفیت هیجانانگیز آن است.

کامپیوتر بدون رانندگی خودت دیوانه

laptopبرای افرادی که میخواهند همیشه قطعات رایانه را ارتقا دهند و علاقهای به هزینه زیاد برای خرید رایانه بهتر ندارند توصیه میکنیم که از همان PC استفاده کنند. اما برای آنهایی که ارتقای رایانه تا سالها یک گزینه مهم و اولویت بالا نیست و از طرف دیگر حوصله انتخاب و اسمبل کردن رایانه هم ندارند بهتر است از کامپیوترهای آل این وان استفاده کنند. آل این وانها معمولاً با صفحه نمایشهایی به اندازه حدودی ۲۵ اینچ و بزرگتر به بازار عرضه میشوند؛ این در حالیست که لپتاپ عموماً به نمایشگرهای ۱۶ اینچی مجهز هستند. وجود این نمایشگرهای بزرگ و باکیفیت است که قیمت آل این وانها را بالا برده است. دیگر تفاوت این دو دستگاه در حمل و نقل است؛ لپتاپها معمولاً به باتری مجهز هستند و از این رو میتوانند برای چند ساعت بدون برق کار کنند. اما در نقطه مقابل آل این وانها باتری ندارند. وزن آل این وان نسبت به لپ تاپ بیشتر است و نمیتوانید آنها را در کیفهای معمولی جا دهید.

همانطورکه در بخش انواع لپ تاپهای ایسوس از نظر کاربری به صورت مفصل شرح دادیم، مطابق با نیاز خودتان کانفیگ را بچینید و از بین دایره انتخابی مطابق با بودجه شروع به گزینش کنید. یکی دیگر از مواردی که کاربران به آن توجه دارند برند پردازنده است. عموما اینتل و برخی کاربران خاص به دنبال AMD هستند. قیمت مناسب و کارایی بسیار مطلوب گیمینگ باعث میشود که گاها AMD که محبوبیت بالایی در بین کاربران عمومی ندارد، مورد توجه حرفهایها قرار بگیرد. دیجی تامین با سابقه فروش عمده انواع لپ تاپ، علاوه بر عرضه عمده لپ تاپ ایسوس ASUS آمادگی عرضه انواع سیستم موجود و همچنین به صورت سفارشی را دارد. عرضه عمده لپ تاپ در دیجی تامین منجر به تعدیل قیمت فروش تکی و عرضه به بهترین قیمت بازار میشود. این روزها افراد بسیاری در مراکز آموزشی، شرکتها و … به دنبال خرید سازمانی و عمده لپ تاپ هستند که دیجی تامین، به عنوان فروشنده عمده لپ تاپ میتواند نیاز کاربران را برطرف کند. فروشگاه دیجی تامین با در نظر گرفتن تخفیف ویژه و ارائه قیمت همکاری برای خریدهای عمده و سازمانی جای خود را در دل مشتریان باز کرده است. بنابراین اگر به دنبال خرید عمده و بیش از یک عدد لپ تاپ هستید، با خیال راحت سفارش خود را در سایت ثبت کنید و با همکاران فروش در ارتباط باشید. کاربران میتوانند با توجه به نیازی که دارند و بر اساس بودجه از بین انواع لپ تاپ ایسوس ASUS دست به انتخاب بزنند. در صورت هر گونه ابهام میتوانید با کارشناسان دیجی تامین در تماس باشید.

  • استفاده از لپ تاپ در زمینه های دیگر
  • هارددیسک یا HDD
  • محدودیت در ارتقای دستگاه
  • مدارس و دانشگاهها
  • پردازنده Intel Core-i5-10210U

laptopبرطبق گزارشات منتشر شده در سال ۲۰۱۴، آمریکاییها بهطور میانگین روزانه ۱۰۳ دقیقه بر روی لپتاپ یا رایانه خود وقت صرف میکنند. در پایان هرسال، میلیونها دستگاه PC به انبار کالاهای از رده خارجشده منتقل میشود. برطبق گزارش Electronics TakeBack Coalition، تقریبا ۵۲ میلیون رایانه در سال ۲۰۱۰، تنها رها شدهاند. اکنون این پرسش مطرح میشود که چگونه میتوان از رایانه رومیزی و یا لپتاپ خود، مراقبت بیشتری نماییم تا عمر و ماندگاری آنها افزایش یابد؟ بهعلاوه توصیه میشود که همواره، کامپیوتر خود را از چیزهای بیهوده نظیر برنامه و فایلهای قدیمی و بلااستفاده خالی کنید، زیرا با اینکار، میتوانید به افزایش ماندگاری آن کمک نمایید. اگر از کامپیوتر خود بیش از یکبار در طول روز استفاده میکنید، حداقل در طول آن روز، سیستم خود را روشن نگهدارید. اگر بازه زمانی استفاده از آن به صبح و شب محدود میشود، میتوانید آنرا تا صبح روشن نگهدارید. اگر از کامپیوتر خود فقط برای چند ساعت استفاده میکنید، پس از اتمام کار خود، آن را خاموش نمایید.

این مارک لپ تاپ کارایی بالایی برای کاربرانش دارد.

بنابراین نیازی به معرفی این مارک لپ تاپ نیست به این دلیل که دل محبوب ترین مارک لپ تاپ در جهان است. به همین دلیل این برند در فهرست بهترین مارک لپ تاپ جایگاه سوم را دارد. این مارک لپ تاپ کارایی بالایی برای کاربرانش دارد. مارک دل در همه جای دنیا تحسین شده. لپ تاپ این مارک با ظاهری فوق العاده و ویژگی های فوق العاده ای از یک صفحه کلید راحت گرفته تا تاچ پد مناسب و همچنین عمر شگفت انگیز باتری، فوق العاده است. جدیدترین مدلهای Dell دارای صفحه نمایش 4k هستند که بسیار شگفتانگیز است. یکی دیگر از پرفروشترین لپتاپها، ایسوس است. این نام تجاری به خاطر قطعات با کیفیت بالا، شناخته شده است. بهترین چیز در مورد این برند این است که این مارک برای همه بسیار مناسب است. این شرکت به تولید لپ تاپ های سطح بالا و پایین همچنان ادامه می دهد. لپ تاپ های تولید شده توسط این شرکت دارای ویژگی های فراوانی می باشند.

  • موبایل را از شارژ پر کنید
  • دارای نمایشگر با وضوح FHD و ابعاد ۱۵.۶
  • ۶ ساعت شارژ باتری
  • لپ تاپ ASUS ZenBook Q408UG
  • نیاز همیشگی به اتصال به برق
  • گوشیهای بالارده
  • حافظه داخلی: یک ترابایت HDD و ۲۵۶ گیگابایت SSD NVMe

در ارزیابی و دسته بندی بهترین مشاغل دنیا کامپیوتر، مهندسی نرم افزار- تحلیلگر سیستم و متخصص امنیت شبکه در بالاترین رتبه بندی قرار دارند. این مقاله حاوی اطلاعات مفید در باب مشاغل کامپیوتری است که شما را در انتخاب تصمیم آگاهانه در مورد مسیر شغلی تان یاری می دهد. بیشتر اطلاعات نظیر حقوق، دسترسی شغلی و پیشرفت شغلی بر اساس U.S.Breau of Labor statistics می باشد. اعداد و ارقام ذکر شده در ذیل در مورد کارمندان حقوق بگیر ذکر شده است و در مورد کارآفرینان حوزه کامپیوتر صادق نیست. در بالاترین حد اندازهگیری شده است. است و در بیشتر بخشها، مشاغل کامپیوتر با پرداخت بالاتر نسبت به سایر مسیرهای شغلی می باشند. علاوه بر این مشاغل کامپیوتری از نرخ بیکاری نسبتاْ پایین 0.9 تا 4.2 درصدی برخوردارند. با توجه به گسترش روز افزون دنیای کامپیوتر امروزه بیش از هر زمان دیگری نیاز به متخصصان کامپیوتر احساس میشود. امروزه یک مهندس کامپیوتر اگر علاقمند به کار باشد، هیچ وقت با مشکل بیکاری روبه رو نمیشود.

laptopتوجه کنید که میزان نگهداری شارژ لپتاپ در شرایط استفاده معمولی اندازه گیری میشود. در کارهای سنگین گرافیکی یا بازی این مدت زمان به نصف یا حتی کمتر میرسد. RAM و CPU دو مشخصه فنی مهم هر لپتاپ هستند. سرعت لپتاپ شما تا حد زیادی به این دو قطعه سختافزاری بستگی دارد. رم بیشتر در لپتاپ به شما اجازه میدهد تا برنامههای بیشتری را همزمان باز کنید و سریع تر به اطلاعات دسترسی پیدا کنید. لپتاپهای جدید از ۴ تا ۶۴ گیگابایت رم دارند که برای کاربری متوسط و روان رم ۸ و ۱۶ کفایت میکند. قدرت پردازنده هم بسیار در سرعت لپتاپ و به ویژه در کارهای سنگین اهمیت دارد. تولید کنندگان لپتاپ از دو پردازنده یا سیپییو معروف یعنی اینتل و AMD استفاده میکنند که هرکدام از این برندها پردازندههایی با قدرت و قیمت مختلف دارند. اگر استفاده سنگین و گرافیکی از لپتاپ دارید، پردازنده گرافیکی مجزا بسیار مهم است. پردازنده گرافیکی بهترین و سنگینترین تصاویر را ساخته و پرداخته و به شما نمایش میدهد، به همین دلیل است که برای بازی و کارهای گرافیکی به یک پردازنده گرافیکی قدرتمند نیاز دارید.

laptopهمچنین می توانید از دوستان و همکاران خود درباره این مارک های لپ تاپ بپرسید یا اینکه می توانید بررسی های مشتریان را به صورت آنلاین مطالعه کنید. این به شما ایده هایی درباره بازار و محبوبیت این مارک های لپ تاپ در جهان می دهد. اکنون بیایید نگاهی به این فهرست از ۱۰ نمونه بهترین مارک لپ تاپ جهان بیندازیم. Micro-Star International Co یا به اختصار MSI یک کمپانی تولید کننده مشهور در زمینه تولید لپ تاپ ، مادربرد ، کارت گرافیک ، رایانه های صنعتی و غیره در تایوان است. این مارک لپ تاپ ۳۲ سال پیش در ۴ اگوست ۱۹۸۶ تاسیس شد و اکنون این یکی از پرامتیازترین و پرفروشترین مارک های لپ تاپ در جهان در سال ۲۰۲۱ محسوب می شود. MSI به لپ تاپ های مخصوص بازی یا گیمینگ خود معروف است. علاوه بر این ، برای تولید کارت های گرافیک و مادربردهای با کیفیت بالا بسیار شناخته شده است. مادربردهای ساخت این کمپانی از کیفیت بالایی برخوردار است که عملکرد بالایی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد.

بنابراین پیش از آنکه اقدام به خرید کنید بهتر است برندهای مختلف لپتاپ را بشناسید و مشخصاتی را که برای کاربرد مدنظرتان لازم است لیست کنید. اما سوال اصلی اینجا است که در چه مواردی باید یک لپتاپ را به جای یک مینیکامپیوتر انتخاب کرد؟ از آنجایی که اصلیترین ویژگی لپتاپ داشتن مانیتور و آماده به کار بودن آن است، خرید آن به افرادی که مدام در حال جابهجایی هستند و نیاز به استفاده از اطلاعات در مکانهای مختلف دارند، توصیه میشود. شما میتوانید لپتاپها را برای اجرای برنامههای سنگین یا بازی کردن نیز استفاده کنید. اگر قصد دارید در هر جایی و هر حالتی کار خود را انجام دهید و محدود به یک میز نشوید، یک لپتاپ خریداری کنید. لپتاپها بسته به مشخصاتشان دارای وزنهای متفاوتی هستند اما معمولا وزن آنها از ۵ کیلوگرم فراتر نمیرود. چرا که سازندگان این وسایل دیجیتال به دنبال حمل راحتتر آن هستند. به همین دلیل به خصوص در مدلهای جدید لپتاپ سبکی و باریکی یکی از مهمترین مشخصات است.

در مرحلهی بعدی، این مشخصات فنی هر لپ تاپ است که بازهی گستردهای دارد و ارزانترین و گرانترین لپ تاپهای حال حاضر بازار را تشکیل میدهد. یک لپ تاپ گران قیمت، معمولا لپ تاپی است که برای گیمینگ ساخته شده است و گیمرهای حرفهای میتوانند سنگینترین بازیهای AAA روز دنیا را با آن اجرا کنند. اگر بخواهیم به نمونهای اشاره کنیم، لپ تاپ ایسوس ۱۵ اینچی مدل GX550LWS یکی از همین موارد است که با داشتن پردازنده Core i7، حافظه رم ۳۲ گیگابایتی و کارت گرافیک ۸ گیگابایتی، ارزش بالایی دارد. یک لپ تاپ ارزان قیمت مانند لپ تاپ لنوو IdeaPad 330 N4000 نیز برای کاربرانی که نیازهای ساده همچون طراحی و آمادهسازی فایلهای آموزشی، سر و سامان دادن به کارهای خود و پخش فایلهای رسانهای دارند، میتواند مناسب باشد. حال در ادامه با ما همراه باشید تا کمی بیشتر این موضوعات را مورد بررسی قرار دهیم. حتی اگر شما در خانه به وبگردی میپردازید، ایمیل مینویسید یا اینکه از اکسل استفاده میکنید، باید از یک لپ تاپ استاندارد با داشتن حداقل مشخصات سختافزاری استفاده کنید تا تضمینی برای همین کارها نیز داشته باشید.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت لپ تاپ استوک.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.