لپتاپ چرمی اچ پی اسپکتر فولیو معرفی شد

مجله آموزشی و تکنولوژی | اخبار روز دنیا از تازه های تکنولوژی | راهنمای خرید لوازم خانگی، لپتاپ استوک، لوازم آرایشی ، دکوراسیون ، پزشکی و دندانپزشکی

من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

لپتاپ چرمی اچ پی اسپکتر فولیو معرفی شد

laptopعلاوه بر این اچ پی با اینتل همکاری کرده تا مادربورد این محصول 20 درصد نسبت به نمونه های مشابه کوچکتر باشد. این همکاری همچنین موجب شده اچ پی اسپکتر فولیو اولین لپتاپ بازار با پشتیبانی از شبکه های مخابراتی LTE گیگابیتی باشد. قابلیت دیگر فناوری نمایشگر کم مصرف اینتل است که می تواند میزان توان باتری مصرف شده توسط نمایشگر را تا نصف کاهش دهد. برای مدل های بهره مند از پردازنده Core i5 و Core i7 وعده شارژدهی باتری 19 و 17 ساعته داده شده. مدل با قابلیت پشتیبانی از LTE هم با یک بار شارژ تا 14 ساعت دوام می آورد. اچ پی برای اسپکتر فولیو قلم ویژه ای را در نظر گرفته که به همراه دستگاه ارائه می شود. برای نگهداری قلم هم بخش ویژه ای در کناره لپتاپ در نظر گرفته شده است. اسپیکرهای دستگاه چهار گانه هستند و با همکاری شرکت مشهور در حوزه تجهیزات صدا، B&O توسعه داده شده اند. امکان پیش فروش اچ پی اسپکتر فولیو از امروز آغاز شده است. مدل مجهز به پردازنده Core i5 حداقل قیمت 1299 دلاری دارد.مدل با پردازنده Core i7 با پشتیبانی از LTE هم برچسب قیمت 1499 دلاری خورده است. قرار است مدل بدون پشتیبانی از LTE و با پردازنده Core i7 نیز در 7 آبان با قیمتی که فعلاً نا مشخص است روانه بازار شود. رنگ فعلیِ در نظر گرفته شده برای این محصول خاص اچ پی قهوه ای است اما در آینده در رنگ زرشکی هم عرضه خواهد شد. نمایشگر: 13.3 اینچی با رزولوشن 1920 در 1080 (fHD) با پنل IPS، لمسی، دارای پوشش محافظ گوریلا گلس 4 و حداکثر روشنایی 400 نیت. مدلی با نمایشگر 4K در آینده و در سال جاری میلادی عرضه می شود.

  • گرافیک: Intel UHD Graphics یا AMD Radeon Graphics (یکپارچه سازی شده)
  • طراحی سیستم های ارتباطی درون سازمانی
  • از منو عکس فوری بگیرید
  • اندازه صفحه نمایش: ۲۴ اینچ
  • پردازنده مرکزی لپ تاپ
  • اقلام همراه : باتری، دفترچه راهنما، شارژر
  • نصب و راه اندازی
  • انجام امور گرافیکی و سه بعدی

laptopویندوز 11 یک رابط کاربری جدید و شبیه Mac را به سیستم عامل ارائه می دهد. دارای طراحی تمیز با گوشه های گرد و سایه های پاستلی است. حدود یک سالی هست که از آمدن ویروس کرونا گذشته و تقریبا تمامی اصناف و مشاغل به فعالیت در فضای مجازی روی آورده اند . یکی از مشاغلی که از همان ابتدا به صورت غیر حضوری فعالیت کردند ، مشاغل آموزشی بودند . می باشد . اگر مانیتور خود را بتوانید به خوبی کالیبره کنید تصویری ک هبه شما نمایش می دهد طبیعی تر و نوشته ها و متن ها خوانا تر می شوند . است و در این جا به جایی ها باتری یکی از مهم ترین موارد می باشد . چون در هر مکانی دسترسی به برق ممکن نیست . این روز ها شاهد فراگیر شدن بورس بین همه ی اعضای جامعه هستیم . از کودک و نوجوان ها گرفته تا پیر مرد ها و سالمندان . در هر جمعی که وارد می شویم صحبت از بورس است .

  • لپتاپ صنعتی-تجاری
  • کارت گرافیک قدرتمند (GPU)
  • تعیین بودجه و کاربری
  • لپ تاپ ایسوس زفیروس

laptopبنابراین کسانی که نیاز به جابجایی دستگاه خود ندارند و صفحه نمایش بزرگ را نیز ترجیح میدهند، سرغ آل این وانها میروند. چرا باید آل این وان بخریم؟ ظاهر بسیار جذابی دارند. اگر به دنبال خرید all in one هستید روی لینک کلیک کنید. این محصول دارای صفحه نمایش ۲۷ اینچی و پردازنده نسل هفت است همچنین دارای کارت گرافیکی و حافظه رم ۸ گیگ و حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایت میباشد. با داشتن رزولوشن عالی، صفحه نمایش بزرگ در کنار امکانات بالا این محصول بهترین دستگاه موجود در بازار شناخته شده. این سیستم با داشتن طراحی زیبا و سخت افزار قوی به یکی از بهترین گزینهها در بازار رقابتی امروز تبدیل شده. در این دستگاه از رم ۸، کارت گرافیک ۲ و حافظه داخلی ۱ ترابایتی استفاده کردهاند. تمام این ویژگیها در کنار پردازنده نسل ۳ اینتل، این سیستم را برای انجام کارهای صنعتی، حرفهای و سنگین بسیار ایدهآل میکند. یکی از بهترین قسمتهای این دستگاه که توجه بسیاری از خریداران را نیز به خود جلب میکند، تعداد پورت در آن است.

اسپیکر بلوتوثی چگونه کار میکند؟

این فناوری زیر نظر سازمان Bluetooth SIG واقع در واشنگتن آمریکا قرار دارد که توسعۀ آن توسط این سازمان صورت میگیرد. لوگوی آبیرنگ معروف بلوتوث در مالکیت این سازمان است و برای دریافت گواهینامه، باید عضو این سازمان شد تا بتوان از این قابلیت استفاده کرد. علت نامگذاری فناوری بلوتوث، به نام یک پادشاه دانمارکی برمیگردد که بین ۹۳۵ تا ۹۸۶ میلادی زندگی میکرده و باعث اتحاد دانمارک و نروژ در سال ۹۵۸ میلادی شدهاست. یکی از دندانهای مردۀ این فرد، جلوهای با رنگ آبی تیره و خاکستری داشته و به همین خاطر او را به نام دندانآبی Bluetooth صدا میکردند. از دیگر دلایلی که این نام برای این قابلیت در نظر گرفته شدهاست، میتوان به اریکسون Ericsson سوئدی، اولین شرکتی که این فناوری را ارائه داده اشاره کرد. این فناوری بسیار پرکابرد بوده و امکان اتصال دو دستگاه به هم و همچنین انتقال داده را مهیا میسازد. اسپیکر بلوتوثی چگونه کار میکند؟ برای استفاده از اسپیکر بلوتوثی لازم است ابتدا دستگاه را به اسپیکر معرفی کنید.

laptopبرخی دیگر حتی پا را از این فراتر نهاده و کلیدهایی که روی صفحه کلید فشرده اید را ثبت کرده و هر کاری که از لحظه ورود به سیستم انجام داده اید را در خود ضبط می کنند. پس یادتان باشد یک برنامه خوب ضد جاسوس افزار مانند Ad-Aware را روی سیستم تان داشته باشید. مانند نرم افزار آنتی ویروس مطمئن شوید که برنامه ضد جاسوس افزار نیز همیشه آپدیت باشد. همچنین توصیه می شود برای محافظت از شبکه خانگی خود یک فایروال نصب کنید. فایروال یا دیوار آتش می تواند بخشی از یک نرم افزار یا حتی جزئی به هم پیوسته از سخت افزارهایی مانند روتر یا مودم باشد. فایروال ها چگونه کار می کنند؟ شما همچنین باید مطمئن شوید که رمزهای عبور شما مشکل یا ناممکن برای حدس زدن باشند. هیچ گاه نباید رمزعبور مشابهی را برای برنامه ها و سایت های متعدد استفاده کنید. این امر اگر چه باعث می شود به یاد داشتن تمامی رمزهای عبور قدری دشوار باشد، اما در عوض به شما یک لایه اضافی حمایت و امنیت افزون تر می بخشد.

تقریبا تمام کیس ها دارای تعدادی مهره ی توکار هستند.

laptopبرخی از این پالت ها با استفاده از پیچ به پشت کیس متصل می شوند اما در حالت کلی با کمی فشار می توانید این پالت را از پشت کیس خارج کنید. پالت پشتی جدید را در پشت کیس قرار دهید. مهره های توکار را در موقعیت های مناسب قرار دهید. تقریبا تمام کیس ها دارای تعدادی مهره ی توکار هستند. این مهره های توکار، باعث می شوند که مادربورد کمی از کیس فاصله بگیرد. و به پیچ ها امکان می دهند تا بپیچند. کیس شما به احتمال زیاد حفره های بیشتری را نسبت به سوراخ هایی که بر روی مادر بورد قرار دارد پشتیبانی می کند. مادر بورد را درون کیس قرار دهید تا بتوانید محل هایی که حفره های روی کیس و مادر بورد با هم مطابقت دارند را شناسایی کنید. ایمن سازی مادر بورد. بار دیگر مادر بورد را درون کیس قرار دهید و سعی کنید حفره های روی آن را با حرفه های روی پالت پشتی I/O مطابقت دهید و پیچ ها مربوط به آن را در جای خود محکم کنید.

laptopنمایشگر لپ­تاپ از مهم­ترین قطعات و بخش­های مربوط به دستگاه می­ باشد. بهتر است بسته به نیاز خودتون اندازه و نوع مانیتور لپ­تاپ خود را انتخاب نمایید. لپ­تاپ­ها بر اساس سایز صفحه نمایش نیز تقسیم­بندی می­شوند که بازه اندازه آن­ها از 11 تا 18 اینچ می­باشد. لپ­تاپ­های 11 تا 13 اینچی از سری لپ­تاپ­های بسیار سبک، کوچک و قابل حمل هستند. لپ­تاپ­های گیمینگ و بالا رده نیز از 14 اینچ به بالا تولید می­شوند. فناوریهایی مانند TN، VA، TFT،IPS و OLED است. این پنلها نسبت به یکدیگر دارای نکات منفی و مثبت هستند که دانستن آن­ها باعث انتخاب راحت­تر می­شود. پنل مناسب ما کدام است؟ در میان پنل­های LCD رقابت میان VA و IPS می­باشد که باید گفت دقت رنگ هر کدام بسیار بالا است اما زاویه دید بی­نظیر پنل IPS را نمیتوان نادیده گرفت. نمایشگرهای OLED کاملاً در نقطه مقابل LCDها قرار دارند. پنلهای OLED نسبت به موارد دیگر سبکتر هستند.

برای خرید ردیاب پیشگیری از سرقت چه کار کنیم؟ متاسفانه شیوههای سرقت بسیار متنوع هستند و حتی به کاربردن پیچیدهترین شیوههای محافظتی هم نمیتواند مانع از سرقت برخی از کالاها شود. خرید ردیاب پیشگیری از چند جهت یک موضوع حساس محسوب میشود. در وهله اول این دستگاهها باید متناسب با نیاز فرد خریده شود که ممکن است برای یک فرد یا یک دستگاه الکترونیکی قابل استفاده باشند. اما در طرف مقابل انتخاب یک شرکت مناسب و مطمئن میتواند تضمین کننده کیفیت ردیاب باشد. تلاش ما در گروه ایران رهیاب این است که شیوههای مختلف پیشگیری از سرقت را آموزش دهیم و بهترین گزینهها را برای پیدا کردن خودروهای سرقتی یا افراد مبتلا به آلزایمر و افراد خردسال در اختیار شما قرار دهیم. اگر سوالی دارید میتوانید در بخش نظرات مطرح کنید و یا برای سفارش محصول از شمارههای قرار داده شده در سایت استفاده کنید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. سلام مرسی از مقاله خوبتون.

اما کدام سایت بهترین ابزار برای بنچمارک موبایل است ؟

laptopقابل توجه است کاربران این سایت به صورت رایگان به این سایت ها دسترسی دارند. دقتی که در نرم افزارهای این سایت ها وجود دارد بسیار زیاد است. اما کدام سایت بهترین ابزار برای بنچمارک موبایل است ؟ البته این سایت یک نرم افزار هم برای اینکار دارد. برای مقایسه کارت گرافیک سایت های متعددی از بنچمارک وجود دارند. برای ارزیابی کارت VGA یا برای بررسی چند کارت گرافیکی با یکدیگر می توان به سایت های مقایسه مراجعه کنید. ابتدا باید اطلاعات کارت گرافیک مورد نظر خود را وارد کنید. سپس داده های کارت گرافیک دومی که می خواهید اولی را بر طبق آن بسنجید را وارد کنید. کاربر می تواند با انتخاب گزینه Compare کارت گرافیک را از زاویه ها و گزینه های زیادی بسنجد. رتبه، ارزش روز کارت گرافیکی، زمان انتشار VGA و غیره اطلاعاتی هستند که یک سایت از مقایسه کارت در اختیار کاربران قرار می دهد.

laptopبا انجام این مرحله به زودی شما نتیجه را با عنوان فایل­های حذف شده (Deleted files) مشاهده می­کنید، که بر روی صفحه نمایش ظاهر می­شود. اینجا مکانی است که اطلاعات حذف شده بر روی آن نگهداری می­شود. پیش نمایش فایل­ها و ریکاوری آنها. گام سومی برای آموزش ریکاوری با استفاده از نرم افزاری ریکاوری EaseUS file recovery، پیش نمایش فایل­ها و ریکاوری می­باشد. نکته مهمی در آموزش ریکاوری با این نرم افزار وجود دارد این است که تمام برگه فایل­های حذف شده را بررسی کنید. در بخش Extra Files امیدواری زیادی برای ریکاوری فایل­ها وجود دارد، که میتوان به این طریق فایل­های از دست رفته را مجدد بازیابی و ریکاوری نمود. برای بازیابی اطلاعات و ریکاوری باید به این نکته توجه داشته باشید که به همان اندازه حافظه خالی داشته باشید تا بتوانید تمامی فایل­های حذف شده را ریکاوری کنید. البته گاهی هم به دلیل این که برخی اطلاعات تخریب کامل شده­اند، دیگر قابل بازیابی نیستند.

چهار روش‌ها شما می‌توانید رایانه Without سرمایه گذاری بسیار زیاد از زمان شما

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد اچ پی استوک لطفا از صفحه ما بخواهید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.