راهنمای خرید تلویزیون ال جی

مجله آموزشی و تکنولوژی | اخبار روز دنیا از تازه های تکنولوژی | راهنمای خرید لوازم خانگی، لپتاپ استوک، لوازم آرایشی ، دکوراسیون ، پزشکی و دندانپزشکی

من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

راهنمای خرید تلویزیون ال جی

lg tvمزیت این تلویزیونها، تنوع زیاد در سایز، امکانات و قیمتشان است. این تلویزیونها در مقایسه با مدلهای OLED، قیمت کمتری دارند و حداکثر روشنایی آنها هم بسیار زیاد است. در طرف دیگر، عیب اصلی این نوع تلویزیونها، عمیق نبودن رنگ مشکی به دلیل نور پسزمینه و زوایای دید محدود است. اگر انتظار کیفیت به شدت بالایی از تلویزیون جدید خود دارید، باید به سراغ فناوری QLED بروید. در حین خرید تلویزیون ال جی باید دقت کنید که به چه اتصالات و ارتباطاتی نیاز دارید. تعداد پورت های تلویزیون و درگاه های ورود و خروجی باید متناسب با دستگاه هایی که می خواهید به تلویزیون متصل کنید، باشد. از طرفی باید تعیین کنید که آیا به تلویزیون تمام هوشمند نیاز دارید و یا تنها قدرت اتصال کمی به اینترنت کفایت می کند. تلویزیونی که بتواند از طریق درگاه شبکه یا بهصورت بیسیم به اینترنت متصل شود، هوشمند نامیده میشود. ال جی برند با سابقه ای می باشد که در عرضه و تولید انواع دستگاه های دیجیتال از جمله تلویزیون، لپ تاپ، موبایل، تلویزیون، مانیتور، پروژکتور و لوازم خانگی تبحر دارد. در این راستا نمایندگی فروش و تعمیرات ال جی مجموعه ای ایمن و معتبر است که همواره آماده ی خدمت رسانیست. این نمایندگی ضمن فروش کلیه ی سیستم های به روز کمپانی ال جی قادر به رفع تمامی عیوب احتمالی محصولات ال جی است. لازم به ذکر است که امور تعمیراتی در نمایندگی مجاز ال جی براساس پارامترهای اصولی و استاندارد انجام شده و به همراه گارانتی و ضمانتنامه های معتبر کتبی ارائه می گردند.

lg tvدر تلویزیون 65 اینچ 4K الجی از امکانات پیشرفتهای برای ارتقاء سطح کیفیت تصویر استفاده شده که یکی از مهمترین آنها Dolby Vision IQ نام دارد. این فناوری نسخهای پیشرفتهتر از Dolby Vision است و عملکرد بسیار هوشمندتری دارد. در واقع Dolby Vision IQ به طور کاملاً حرفهای اجزای موجود در تصاویر را شناسایی میکند. بر اساس مشخصات تصویر و البته محیطی که شما در آن به تماشای فیلم میپردازید نسبت به تنظیمات صفحه نمایش به طور خودکار اقدام میکند. یعنی تنظیمات مربوط به تصاویر را بر اساس ژانر فیلم و محیط هنگام تماشای هر فیلم و برنامهای تغییر میدهد. علاوه بر این در تلویزیون 65NANO86VPA از دالبی اتموس نیز پشتیبانی میشود. این فناوری منحصربفرد برای تقویت صدای تلویزیون مورد استفاده قرار میگیرد و باعث ایجاد صدایی فراگیر و باکیفیت در محیط اطراف میشود. الجی همچنین از همکاری خود با Xbox خبر داده و خب این یک اتفاق فوق العاده برای اشخاصی است که از کنسولهای بازی Xbox استفاده میکنند؛ چراکه تنظیمات عالی تصویر و زمان پاسخدهی برای آنها بینقص خواهد بود.

3840 پیکسل بهره گرفته است.

استفاده از فناوری Dolby Vision IQ و Dolby Atmos می تواند، بیننده را کاملا در صدا و تصویر خود غرق نماید. ال جی در ساخت تلویزیون جدید 2020 مدل LG 55Nano80V از فناوری NanoCell استفاده کرده است. فناوری Pure Colors یکی دیگر از قابلیت هایی است که تلویزیون نانوسل ال جی مدل LG NanoCell TV 55Nano80V استفاده نموده است. به لطف استفاده از قابلیت Local Dimming، کیفیت و سرعت تصویر تلویزیون 55 اینچ ال جی مدل 55Nanao80V تضمین خواهد نمود. جدیدترین تلویزیون 2020 ال جی مدل LG NanoCell 4K TV 55Nano80TNA از تکنولوژی 4K و SUHD بهره گرفته است. امکان پشتیبانی از فایل های HDR10 Pro و HLG Pro نیز در تلویزیون های اسمارت LG 55Nano80 میسر می باشد. ال جی با صدای کاملا سه بعدی و فراگیر می تواند حس حضور در ورزشگاه را فراهم خواهد نمود. 3840 پیکسل بهره گرفته است. به لطف استفاده از فناوری NanoCell تلویزیون LG 55SM9000 قادر است بهترین تصاویر را با بیشترین سرعت و کنتراست به نمایش بگذارد.

ال جی Tv

سیستم عامل این محصول WEB OS نسخه ۶ بوده که امکاناتی بینطیر را دراختیار کاربر قرار میدهد. از ویژگی های خوب این محصول میتوان به تکنولوژی AL SOUND جهت تنطیم اتوماتیک صدا براساس نوع محتوا و الگوریتمLG LOCAL CONTRSST جهت کنترل نور پس زمینه و کنتراست بالا اشاره نمود. تلویزیون فورکی ال جی مدل 55UP7750PVB دارای صفحه نمایش تخت ال ای دی و با قدرت پردازش a5 al processor پشتیبانی میشود. با ما همراه باشید تا در ادامه به بررسی بیشتر این محصول بپردازیم. جهت اطمینان از اورجینال بودن تلویزیون خود به سایت اصلی محصول مراجعه فرماید. البته وزن این نمایشگر باریک به صورتی مساوی روی پایه ها تقسیم شده است. به لطف پایه ها میتوان بدون نگرانی از لرزش آنرا بر روی هر سطحی قرار داد. این تلویزیون با طراحی شیکی که دارد نظر هر کاربری را به خود جذب میکند. در صورت عدم فضای کافی تلویزیون فورکی ال جی مدل 55UP7750PVB قابلیت نصب بر روی دیوار را دارد.

در تمام تلویزیون ها به کیفیت تصویر بهای زیادی داده شده است. از سونی بگذریم برند ال جی نیز فوق العاده است. این تلویزیون ها دارای بیشترین مدل و سری هستند. سری نانوسل در این برند بسیار معتبر و قابل اتکا است. پیشنهاد ما استفاده از تلویزیون های سری نانوسل ال جی است, هم قیمت مناسبی دارند و هم از لحاظ مشخصات و ویژگی در سطح بالایی قرار دارند. فروش بالا پس از این دو برند به سامسونگ اختصاص دارد. در این برند کیفیت تصویر و قابلیت اسمارت به صورت استاندارد به کار گرفته می شوند تا جوابگوی نیاز کاربر باشند. در کنار این سه برند معروف و قابل اعتماد برندهای نو ظهوری در بازار وجود دارد که دارای امکانات جذابی هستند. برند هایسنس, جنرال و یونیوا از این سری از تلویزیون ها هستند. در ضمن بعضی از برندهای دیگر نیز همچون فلیپس و توشیبا و… دارای فعالیت زیادی نیستند, اما باز نیز از شناخته شده ها به حساب می آیند.

lg tvاگر تلویزیون تصویر ندارد اما صدا دارد، ممکن است کابلها را جا به جا متصل کرده باشید. میتوانید با بررسی کابلها و جا به جا کردن آنها، این مشکل را برطرف کنید. اگر الایدی الجی صدا دارد تصویر ندارد باید بدانید که به احتمال زیاد دچار مشکل اساسی شده است و باید آن را در سریعترین زمان ممکن تعمیر کنید. البته برخی مواقع نیز این مشکل نیاز به صرف هزینههای زیاد ندارد و تنها میتوانید با بررسی مواردی که در بخشهای قبلی بیان کردیم، آن را تعمیر کنید. در صورتی که دستگاه شما با استفاده از روشهایی که بیان کردیم درست نشد، به احتمال بسیار زیاد، بک لایت آن سوخته است. دقت داشته باشید که تعمیر بک لایت بسیار تخصصی است و حتما باید توسط یک تعمیرکار مجرب تعمیر شود. پس اگر دانش فنی در این زمینه ندارید، برای این خسارتهای بیشتری را به تلویزیون وارد نکنید بهتر است به آن دست نزنید و این کار را به متخصصین ما در مراکز تعمیرات ال جی دیبا پشتیبان بسپارید.

تلویزیون ال جی

از Active HDR پشتیبانی نمی شود و این بدان معناست که این مجموعه ها قادر به نمایش رنگ های واضح تری برای محتواهای HDR فعلی یا در حال ظهور نیستند. همه مدل ها دارای قابلیت های هوشمند یا Wi-Fi نیستند. همین مورد درباره مدل های مختلف تلویزیون های HD ال جی هم صدق می کند؛ اندازه آنها فقط 24 تا 32 اینچ است. این اندازه تلویزیون برای اتاق خواب یا اتاق کودک مناسب است. تلویزیون های 4K Ultra-HD به دلیل وضوح تصویر 3840×2160 پیکسلی که دارند به این نام خوانده می شوند و جایگزینی برای تلویزیون های 1920×1080 پیکسل و Full HD هستند. در کنار UHD؛ این مجموعه ها Active HDR را ارائه می دهند که فناوری خود ال جی است. Active HDR متادیتای موجود در دالبی ویژن را به منابع HDr10 اضافه می کند که دو استاندارد HDR دیگر است که توسط تلویزیون های ال جی پشتیبانی می شوند. این باعث می شود که این تلویزیون های UHD با پیشرفت فناوری HDR گزینه خوبی برای سرمایه گذاری باشند.

این محصول ترکیبی از ابعاد فوقالعاده، قابلیتهای پخش بیسیم و عملکرد پردازشی بالا است. ناگفته نماند که نمایشگر این دستگاه پیشتر موفق به کسب دو جایزه نوآوری از نمایشگاه CES شده بود. تغییر یک استاندارد جا افتاده، همواره با واکنشهای ضدونقیضی همراه است. در این میان، بسیاری از شرکتها از راهحلهای منحصر بهفردی استفاده میکنند که منعکسکننده استانداردهای بازار نیست و با ریسکهای بزرگی همراه است. بااینحال، وقتی صحبت از تکنولوژیهای روز نمایشگر هوشمند به میان میآید، هایسنس از نوآوری ابایی ندارد و در طول سالهای اخیر، برخی از هیجان انگیزترین تلویزیون های هوشمند را وارد بازار کرده است. این شرکت با اجتناب از توسعه فناوری OLED، همچنان وقت و بودجه خود را صرف فناوری قدیمیتر LCD میکند. بااینحال، هایسنس اکنون با رونمایی از صفحهنمایش جدید خود در نمایشگاه CES، مدعی شده که به فناوری برتر و جدیدی در این حوزه دست یافته است. بهنقل از این شرکت، فناوری ULED X که طی رویداد CES 2023 رونمایی شد، نمایشگرهای هایسنس را به برترین و پیشرفتهترین نمونههای بازار تبدیل خواهد کرد. این فناوری بهزودی در خطوط تولید هایسنس بهطور سراسری استفاده خواهد شد. بهگفته این شرکت، فناوری ULED X محدودیت دینامیکی دو برابری را بههمراه کنتراست محیطی سه برابری در مقایسه با پنلهای OLED ارائه میدهد. هایسنس تصویر روشنتر، کنتراست عمیقتر، زاویه دید وسیعتر و نسبت انعکاس فوقالعاده کم را وجه تمایز و عامل برتری این فناوری در مقایسه با پنلهای LCD و OLED میداند. تاکنون برخی از گزارشها، حاکی از صحت ادعای این شرکت هستند. ناگفته نماند که نمایشگر ULED X 110 این شرکت نیز موفق به کسب جایزه نوآوری CES شده است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.