بهترین لپ تاپ گیمینگ 2023

مجله آموزشی و تکنولوژی | اخبار روز دنیا از تازه های تکنولوژی | راهنمای خرید لوازم خانگی، لپتاپ استوک، لوازم آرایشی ، دکوراسیون ، پزشکی و دندانپزشکی

من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

لپ تاپ گیمینگ

laptopاز اصلی ترین برند های عرضه کننده لپ تاپ های گیمینگ هستند. لپ تاپ های ایسوس سهم زیادی نیز در بازار ایران دارند و خرید لپ تاپ ایسوس یکی از کار های منطقی است که گیمر های مختلف انجام میدهند. اکثر گیمر ها به دنبال مک بوک های اپل با سیستم عامل مکینتاش نمیروند اما اگر بخواهیم میتوانیم مک بوک های رده بالا را هم گیمینگ محسوب کنیم! پردازنده های نسل 12 اینتل با عنوان Alder Lake به عنوان آخرین نسل پردازنده های دسکتاپ و لپ تاپ در ۴ نوامبر 2021 به بازار عرضه شدند. رقابت اینتل و AMD در این نسل به شدت بیشتر نیز خواهد شد؛ پردازنده های نسل 12 اینتل نیز بعد از مدت ها به جای لیتوگرافی 14 نانومتری با لیتوگرافی 10 نانومتری به بازار عرضه شده اند. حال اصلا نقش این پردازنده های جدید در بازی ها و لپ تاپ های گیمینگ چیست؟ فرضا دانشجویان رشته گرافیک یک دسته از این افراد هستند.

  1. کالیبره کردن رنگ مانیتور | روش ها و مزایای آن
  2. راهنمای خرید رم استوک کامپیوتر | فروش رم استوک
  3. Nvidia GeForce 2000 Series - (مثلا: Intel Nvidia GeForce RTX 2070)
  4. چرا لپ تاپ را از کالاوما بخریم؟
  5. گرید بندی به چه معنی است ؟

laptopمغز کامپیوتر و لپ­تاپ، قطعه­ای به نام CPU یا پردازنده مرکزی است که اصلی­ترین وظایف بر دوش او می­باشد. پس به این نکته توجه کنید که وجود قطعه­ی پردازنده قوی، از اصلی­ترین ملاک­ها برای داشتن یک لپ­تاپ قوی است. شرکت­هایی مانند AMD و اینتل و اپل از بزرگ­ترین تولیدکننده­های پردازنده در دنیا هستند. از نمونه پردازنده­های بسیار خوب اینتل، می­توان به Core i7 و Core i5 و Core i3 اشاره کرد که البته نمونه­های پایین رده­تری نیز مانند پنتیوم و اتم وجود دارد که تولید شده همین شرکت اینتل هستند. AMD نیز از بزرگ­ترین رقبای اینتل می­باشد که تولید کننده سری پردازنده­های رایزن است. اپل نیز پردازنده قدرتمند انحصاری خود را با نام M1 دارد که به شکل تخصی تنها در لپ­تاپ­های خود از آن­ها استفاده می­کند. تعداد بسیار زیادی از پردازنده­های موجود در بازار از انواع واحد گرافیکی یکپارچه هستند. در پردازنده­های اینتل این واحد گرافیکی با نام HD و UHD یا گاهی با نام Iris شناخته می­شوند.

با قابلیت های جدید ویندوز 11 آشنا شوید.

laptopبرای اطلاع از چگونگی تشخیص نسل پردازنده سیستم خود در ادامه این مقاله با ما همراه باشید. تورنت یک ابزار اشتراک فایل به صورت رایگان می باشد. می توان تورنت را یک پروتکل اشتراک فایل بر مبای فناوری نقطه به نقطه (P2P) دانست. در ادامه با ما همراه باشید تا با مفاهیم و روش های دانلود از این سیستم آشنا شوید. یکی از ویژگی های ویندوز 10 که گاهی باعث نارضایتی کاربران می شود، آپدیت خودکار آن می باشد. برای پارتیشن بندی، باید بین ساختار MBR و GPT یکی را برگزینید. این ها روش هایی هستند که اطلاعاتی در رابطه با چگونگی ذخیره شدن دیتا روی درایو دارند. اما سوال این است که کدام یک از این روش ها برای شما مناسب تر هستند؟ با قابلیت های جدید ویندوز 11 آشنا شوید. ویندوز 11 دارای یک طراحی جدیدی با منوی شروع و تک بار جذاب است. ویندوز 11 یک رابط کاربری جدید و شبیه Mac را به سیستم عامل ارائه می دهد.

laptopواقعی یک grid 1101 بود که توسط موگارید در ۱۹۸۰-۱۹۷۹ عرضه شد. این سیستم طرح کنترلی دارد و صفحه نمایش مسطح آن میتواند خمیده شود. آنها با چند باتری عمل میکنند که به صفحه نمایش پلاسمای ۲۰۰×۳۲۰ پیکسل مجهز هستند. با این وجود در ارتش آمریکا و ناسا از طرح فضایی در طی ۱۹۸۰ استفاده شد. سازندگان grid بازده ویژه حق خود را بدست آوردند و این نوآوری متداول شد. این شرکت از دو laptop دیگر نیز استفاده کردهاست؛ که sharppc ۵۰۰ و gavilan sc نام دارند. آنها در سال ۱۹۸۳ و ۱۹۸۴ فروخته شدند. این سیستم به نام laptop معروف است. این میتواند به ابزار تماسی که بر صفحه کلید قرار دارند مجهز شود. آنها مانند GRID کیس کوچک دارند ولی سازگاری IBM در آنها زیاد است. آنها قدرت اجرایی با هر نرمافزاری را دارا هستند. آنها صفحه نمایش LCP دارند و میتوانند به پرینتر خارجی وصل شوند. Delmont که در ۱۹۸۴ عرضه شد مانند gaveling است که در ۱۸۶-۸ Intel استفاده گردید.

laptopشرکت AMD نیز صاحب واحد­های گرافیکی Vega می­باشد. نمایشگر لپ­تاپ از مهم­ترین قطعات و بخش­های مربوط به دستگاه می­ باشد. بهتر است بسته به نیاز خودتون اندازه و نوع مانیتور لپ­تاپ خود را انتخاب نمایید. لپ­تاپ­ها بر اساس سایز صفحه نمایش نیز تقسیم­بندی می­شوند که بازه اندازه آن­ها از 11 تا 18 اینچ می­باشد. لپ­تاپ­های 11 تا 13 اینچی از سری لپ­تاپ­های بسیار سبک، کوچک و قابل حمل هستند. لپ­تاپ­های گیمینگ و بالا رده نیز از 14 اینچ به بالا تولید می­شوند. فناوریهایی مانند TN، VA، TFT،IPS و OLED است. این پنلها نسبت به یکدیگر دارای نکات منفی و مثبت هستند که دانستن آن­ها باعث انتخاب راحت­تر می­شود. پنل مناسب ما کدام است؟ در میان پنل­های LCD رقابت میان VA و IPS می­باشد که باید گفت دقت رنگ هر کدام بسیار بالا است اما زاویه دید بی­نظیر پنل IPS را نمیتوان نادیده گرفت. نمایشگرهای OLED کاملاً در نقطه مقابل LCDها قرار دارند. پنلهای OLED نسبت به موارد دیگر سبکتر هستند.

با این وجود نمیتوان آن را با باتری راهاندازی کرد. در سال ۱۹۸۲ کایروپ نوع دوم سیستم را عرضه کرد که براساس CP/M طراحی شدهاست. این سیستم دو برابر درایو فلاپی میباشد و میتواند ظرفیت ۲ برابر تولید کند. یک موفقیت مربوط به Compag بود که اولین محصول آن در ۱۹۸۳ عرضه شد. رایانه IBM یک سیستم استاندارد میباشد و میتواند از نوع Dsborne بهشمار رود. توان AC در راهاندازی آن استفاده خواهد شد. استفاده از داس یک ویژگی از IBM میباشد که با pc سازگاری ندارد. یک ماشین دیگر در سال ۱۹۸۱ عرضه شد و در سال ۱۹۸۳ به نام Epson hx۲۰ معرفی گردید. ویژگی این ماشین صفحه کلید ۶۸ بیتی و داشتن باتری از جنس کادمیوم نیکل بود. صفحه نمایش LCD در حدود ۴ خط متن را با ۲۰ کاراکتر نشان میدهد. پرینتر ماتریس نقطهای ۲۴ ستون به نام ترجمه گر BASIC و ۱۶KB از RAM همگی نقش مهم در این روند دارند.

دارای طراحی تمیز با گوشه های گرد و سایه های لپ تاپ مهندسی پاستلی است. حدود یک سالی هست که از آمدن ویروس کرونا گذشته و تقریبا تمامی اصناف و مشاغل به فعالیت در فضای مجازی روی آورده اند . یکی از مشاغلی که از همان ابتدا به صورت غیر حضوری فعالیت کردند ، مشاغل آموزشی بودند . می باشد . اگر مانیتور خود را بتوانید به خوبی کالیبره کنید تصویری ک هبه شما نمایش می دهد طبیعی تر و نوشته ها و متن ها خوانا تر می شوند . است و در این جا به جایی ها باتری یکی از مهم ترین موارد می باشد . چون در هر مکانی دسترسی به برق ممکن نیست . این روز ها شاهد فراگیر شدن بورس بین همه ی اعضای جامعه هستیم . از کودک و نوجوان ها گرفته تا پیر مرد ها و سالمندان . در هر جمعی که وارد می شویم صحبت از لبتاپ استوک بورس است . اما در این میان بین افراد تفاوت وجود دارد .

  • گارانتی شامل چه مواردی میشود؟
  • حافظهٔ نهان(cache)
  • لپ تاپ استوک مناسب برای کار های اداری
  • سرعت پردازنده
  • لپ تاپ های شما ، استوک کدام کشورهستند ؟
  • تفاوت هارد اس اس دی وسترن بلو و گرین

laptopکالاتیک یکی از بزرگترین فروشگاههای لوازم دیجیتال است که سبدی متنوع از کالاهای پرطرفدار از برندهای معتبر را در کنار قیمت های شگفتانگیز به کاربران ارائه میدهد. در کالاتیک میتوانید نسبت به خرید گوشی موبایل از برندهای مطرح، خرید لوازم جانبی انواع گوشی و تبلت، خرید ساعت هوشمند و دستبند سلامت و خرید لپ تاپ و لوازم جانبی کامپیوتر اقدام کنید. ما همواره تلاش میکنیم لوازم جانبی پرطرفدار و محبوب هر محصولی که در سایت کالاتیک موجود میشود را با برچسب قیمت مناسب در اختیار کاربران قرار دهیم. در صورتی که نسبت به خرید گوشی یا محصول دیگری علاقهمند شدهاید، اما لوازم جانبی مدنظرتان موجود نیست، میتوانید با واحد پشتیبانی تماس بگیرید و نسبت به موجود شدن اقلام مدنظرتان اقدام کنید. واحد تامین کالاتیک در صورت امکان، نسبت به موجود کردن محصول یا محصولات مدنظرتان در اسرع وقت اقدام خواهد کرد. کالاتیک همواره مشتریمداری را الگوی خود قرار میدهد تا اجناس اصل در اختیار کاربران قرار گیرد و از فروش گوشی یا هر محصول دیگری که بهصورت هایکپی باشد، خودداری میکند. کاربران محترم کالاتیک میتوانند نسبت به خرید اقساطی گوشی موبایل یا سایر محصولات مدنظرشان از فروشگاه اقدام کنند و در زمان خرید از سرویسدهندگانی مانند ایزی پی، ازکی وام یا وامینه خدمات دریافت کنند. کالاتیک در برنامههای منظم یا مناسبتهای خاص اقدام به فروش گوشی، تبلت، ساعت هوشمند، هندزفری یا سایر محصولات با تخفیف استثنایی میکند. شما میتوانید از شبکههای اجتماعی کالاتیک نسبت به دریافت کد تخفیف یا مطلع شدن از جشنوارههای فروش ویژه مطلع شوید. همچنین آخرین تخفیفات کالاتیک در صفحه اصلی سایت بهصورت بنری، اطلاعرسانی میشود یا میتوانید از صفحه مخصوص تخفیفهای روز نسبت به آخرین تغییرات در قیمت کالاها مطلع شوید.

9 بدون هزینه راهها برای دریافت بیشتر با لپ تاپ

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با لپ تاپ مهندسی وب سایت خود باشید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.