معرفی انواع مدل کمد دیواری و بررسی نورپردازی آشپزخانه بدون اپن

مجله آموزشی و تکنولوژی | اخبار روز دنیا از تازه های تکنولوژی | راهنمای خرید لوازم خانگی، لپتاپ استوک، لوازم آرایشی ، دکوراسیون ، پزشکی و دندانپزشکی

من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

دراینصورت میتوانید دیوارها و کفپوشهای سادهتری در نظر بگیرید. در نظر داشته باشید که رنگهای روشن و شاد، همیشه جذابیت خاصی به اتاق بچهها میدهد ولی باید در حد معقول استفاده شود. همیشه لازم نیست که از رنگهای متنوع و متعدد برای تزیین اتاق استفاده کنید. اگر اتاقهای تک رنگ را ترجیح میدهید، میتوانید با اضافه کردن بافتها و طرحهای متنوع، آن را از سادگی خارج کنید. میتوانید از آثار هنری فرزندانتان برای تزیین اتاقشان بهره ببرید. اگر دنبال ایدههای بیشتری برای دکوراسیون اتاق خواب پسرانه هستید، طرحهای زیر را دنبال کنید. مدل کمد دیواری این اتاق با کاغذدیواریِ طرح سرباز تزیین شده که رنگ آن با رنگ سایر وسایل اتاق هماهنگ است. این کفپوشهای راهراه و چندرنگ، فضای جذابی ایجاد میکند. برای رنگ کردن کفپوشها میتوانید از طیفهای رنگی استفاده کنید یا کارتهای ایدههای ترکیب رنگ را مدنظر داشته باشید. رنگهای قرمز و آبی جزو رنگهای کلاسیک برای دکوراسیون اتاق خواب پسرانه است. در این اتاق، بالای تخت با رنگ آبی و نیمی از دیوار با رنگ قرمز رنگآمیزی شده که گرمابخش دکوراسیون است. قابی با جملات الهامبخش و نور ملایم، جذابیت خاصی به این اتاق داده است. اگر فرزند شما اتاق ساده را بیشتر میپسندد، برای دکوراسیون اتاق، وسایل ساده و بدون زرقوبرق را در نظر بگیرید. رنگ ملایم سبز در این اتاق، بدون اینکه چشمگیر و اذیتکننده باشد، حالوهوای خاصی به اتاق داده است. برای تزیین اتاق خواب پسرانه میتوانید از کاغذدیواریهایی با طرحهای جذاب کودکانه استفاده کنید. در این تصویر، از موتیف روباه برای تزیین دیوار استفاده شده است. بالش با طرح روباه و رنگ نارنجی چراغ مطالعه، هماهنگ با طرح کاغذ دیواری انتخاب شده است.

۱۱- تمامی بخشهای مبلمان، در این سبک همراه با انحنا و تزئینات انتخاب میشوند. هر چه ریزه کاریها بیشتر باشد، زیبایی و ظرافت دیزاین و نتیجه نهایی متمایزتر خواهد شد. ۱۲- لوسترها هم در این حالت از انواع کریستالی و برنزی انتخاب میشوند و البته بسیار پرکار. به هر حال سبک کلاسیک، سبکی لاکچری و شکوهمند است و تمامی آیتمها باید این مورد را یادآوری کنند! مطالبی که در این بخش برایتان گفتیم، همگی از مهمترین آیتمهایی بودند که برای دیزاین کلاسیک اتاق پذیرایی به آنها نیاز داشتید! باقی موارد را به سلیقه و خلاقیت شخصی شما واگذار میکنیم. حال در بخشهای بعدی دکوراسیون کلاسیک اروپایی و دکوراسیون کلاسیک ایرانی را مورد بررسی قرا خواهیم داد. ۱- رنگها در شیوه اروپایی، اغلب رنگهای زرشکی، قرمز تیره، سبز یشمی و سرمهای است. به این معنا که برای پارچههای مبلمان و بخش تزئینات پردهها بیشتر از این رنگها استفاده میشود. ۲- طرح پارچهها و همچنین طرح کاغذهای دیواری، همگی از طرحهای کلاسیک باید انتخاب شوند.

رنگ های تیره فریبنده با استفاده از چراغ های آویز اتاق خواب کاملاً در این فضا به چشم می آیند. و رنگ طلایی موجود در دکوراسیون اتاق خواب، و همچنین لوسترها و میزهای انتهایی بی نظیر، احساس لاکچری بودن را به این اتاق بخشیده است. قرار گرفتن تعداد زیادی عناصر مانند تصویر زیر لذت بصری خاصی به دکور اتاق بخشیده است. تعداد زیادی از بافت ها در کل این طرح باعث ایجاد لذت بصری شده است. صفحه پشتی طرح آینهای جذابیت طرح را دو چندان کرده است. در هنگام طراحی اتاق خواب لوکس ، چیدمان عناصر بسیار حائز اهمیت است و باید منعکس کننده خواسته و نظر شما در دیزاین اتاق خواب باشند. لوازم درون کمد دیواری ها اغلب مخفی هستند، اما در اتاق خواب تصویر زیر روش کاملاً دیگری در پیش گرفته شده است. در این طرح با در معرض دید قرار دادن فضای درون کمد دیواری، فضای دلبازتری در چیدمان اتاق خواب بوجود آمده است. این اتاق خواب از طرح های آسیایی با ترکیب تعداد رنگ کم الهام گرفته است؛ در عین اینکه کاملاً شخصیت و وقارخود را حفظ کرده است.

  1. ارائه خدمات پس از فروش (10 سال)
  2. بانک عکس طراحی داخلی
  3. تقسیم بندی فضا
  4. آشپزخانه روستیک
  5. چرم مصنوعی
  6. انتخاب و قالیچه و فرش
  7. طراحی دکوراسیون آشپزخانه

اتاق خواب یکی از قسمتهای مهم خانه است و امن ترین بخش یک خانه به حساب میآید. به همین خاطر دکوراسیون و چیدمان آن اهمیت زیادی پیدا میکند. با طراحی یک دکوراسیون اصولی میتوان اتاق خواب را به گوشه دنجی برای استراحت، مطالعه، تماشای فیلم و … تبدیل کرد. برای داشتن یک اتاق خواب راحت و آرامش بخش میتوانید از نکاتی که ما برای شما خواهیم گفت استفاده کنید. با ما همراه باشید تا 7 ترفند اصولی و مدرن را برای دکوراسیون اتاق خواب بیان کنیم. مدرنیسم به «زیبایی تابع کارایی است» معتقد است. مجله مبلمان بست فرنیچر این شعار یعنی مهمترین عنصر در محیط، کاربرد یک وسیله است نه ظاهر آن. اما این جمله به این معنی نیست که سبک دکوراسیون مدرن به زیبایی اهمیت نمیدهد. بلکه فقط مدرنیسم از به کاربردن تزئینات اضافی پرهیز میکند و زیبایی را در سادگی خلق می کند. خطوط مستقیم و مشخص در وسایل و مبلمان، فضای باز زیاد در اتاق، از عناصر مهم این نگرش هستند.

تکهها را روی دیوار نصب کنید. شمع ها حتی در حالت خاموش بودن نیز فضای اتاق شما را فانتزی و زیبا میکنند. در قفسه و یا بر روی میز کنار تخت خواب از آنها استفاده کنید. به یاد داشته باشید که قرار نیست آنها را به مدت زیادی روشن بگذارید و احتمالا هدف اصلی، استفاده از شمع ها در حالت خاموش است. پس در انتخاب رنگ، اندازه و شکل آنها دقت لازم را به خرج دهید. به عنوان کلام آخر باید این نکته مهم را برای شما بازگو کنیم که اتاق شما، محلی برای استراحت و خواب است. پس با وسواس زیادی آن را از حالتی که باید باشد، دور نکنید. یک اتاق شلوغ با فضای کم نمیتواند به خوبی باعث ایجاد آرامش برای استراحت شما شود. در این مقاله تلاش کردیم تا راهکارهایی ساده اما کاربردی در زمینه تغییر دکوراسیون اتاق خواب در اختیار شما قرار دهیم. گاهی حتی شما بدون نیاز به هزینههای اضافی، میتوانید حال و هوای فضای خود را، تنها به واسطه جابهجایی لوازم، تغییر دهید.

همه این گزینهها را میتوان با صرف هزینه محدودی انجام داد و احساسی متفاوت در این قسمت از خانه تجربه کرد. برای بزرگ کردن متراژ اتاق خواب باید به نکات متعددی توجه داشته باشید. برای مثال اگر امکانش وجود داشته باشد میتوانید مقداری از فضای نشیمن را به اتاق اضافه کنید یا در صورت امکان دیوار طرف حیاط یا تراس خود را خراب و از این فضا برای بزرگ کردن اتاق استفاده کنید. همچنین میتوانید با برداشتن دیوارها دو اتاق را تبدیل به یک اتاق کنید. اگر برای بازسازی اتاق خود به افرادی متخصص نیاز داشتید، حتماً از همکاران باتجربه ما در استادکار کمک بگیرید. نورپردازی و نوع انتخاب لوستر و چراغهای اتاق خواب نیز میتواند روی دکوراسیون شما تاثیر زیادی بگذارد. انتخاب لوسترها و چراغهای خلاقانه تاثیر زیادی بر زیبایی اتاق خوابتان دارد و با صرف هزینههایی پایین میتواند سبک اتاق خواب را تغییر دهد. استفاده از دیوارکوبهای خاص یا آباژورهایی که میتواند روی پاتختی قرار گرفته و به خانه شما نور بیشتری دهد نیز میتواند ایدهای جذابی برای تغییر دکوراسیون اتاق خواب باشد.

میتوانید در این خانه از وسیلههای کهنه و رنگ و رو رفته استفاده کنید تا این فضا را اصیلتر نشان دهید. سبکهای مختلف دکوراسیون منزل میتواند در خانه شما وجود داشته باشد. اما در بین آنها سبک شیکر یکی از سبکهایی است که شما حتی اگر اطلاعی از آن داشته باشید به سمت آن جذب میشوید. زیرا جذابیت و سادگی چشمنوازی در این سبک مشهود است. یکی از اصلیترین ویژگیهای سبک شیکر استفاده از رنگهای مات و خنثی مانند رنگهای طوسی، خاکستری و بژ میباشد. همه وسایلی که در قسمتهای مختلف خانه قرار میگیرند رنگهای مات و خنثی دارند. وهر چه چوبی که در این سبک به کار میرود تیرهتر باشد این فضا جذابتر خواهد بود. به علت وجود وسایل خاص و ویژهای که در خانههای ایرانی وجود دارد، میتوان یک سبک مجزا برای دکوراسیون داخلی منازل ایرانی در نظر گرفت. درخیلی از جاهای دنیا این سبک شناختهشده است و قدمت اصالت زیادی دارد. استفاده از ستونهای بلند و ایوانهای مرتفع یکی از اصلیترین ویژگیهای طراحی داخلی منازل ایرانی است.

این سبک کاملا مدرن و امروزی است و کاربردی بودن در آن بسیار مهم است. موادی مثل فلز و شیشه از عناصر محبوب در طراحی کلاسیک معاصر هستند و در این سبک از جزئیات کمی استفاده میشود. عناصر کلاسیک مثل کابینتها و سطوح چوبی ترکیبی عالی با عناصر مدرن مثل چراغهای متالیک به وجود آورده است. در این آشپزخانه صندلیهای چوبی کلاسیک با کابینتهای مدرن و سطح پارکت فضایی متعادل و گرم پدید آورده است. نورپردازی آشپزخانه بدون اپن در دکوراسیون کلاسیک معاصر میتوان با استفاده از سطوح سنگی و صاف و مدرن به سبک مدرن هم نزدیک شد. رنگها نقش مهمی در دکوراسیون کلاسیک معاصر دارند و میتوان از آنها برای گرم کردن فضا استفاده کرد. همان طور که از نام این سبک برمیآید شیک بودن و سطح بالا بودن در آن اهمیت زیادی دارد و در سبک شیک از عناصری استفاده میشود که کیفیت بالای زندگی را نشان دهند. این سبک قاعده خاصی ندارد و هرچیزی که زیبا و متناسب به نظر برسد طبق سلیقه طراح در آن به کار میرود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.