چوب یکی از عناصر طبیعی در دکوراسیون است

مجله آموزشی و تکنولوژی | اخبار روز دنیا از تازه های تکنولوژی | راهنمای خرید لوازم خانگی، لپتاپ استوک، لوازم آرایشی ، دکوراسیون ، پزشکی و دندانپزشکی

من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

چوب یکی از عناصر طبیعی در دکوراسیون است

kitchen decorationدر این سبک اغلب از رنگهای کرم، قهوهای و سفید به صورت برجستهتر استفاده میشود و سایر رنگها نقش زیادی در این سبک دکوراسیون ندارند. گاهی نیز تنها از طیف مختلف یک رنگ استفاده میشود و با سایههای مختلفی از همان رنگ سعی میشود کنتراست ایجاد شود. به بافت مواد و وسایل توجه میشود و از لوازمی با بافت طبیعی استفاده میشود. در این طراحی از فضاهای باز، نور زیاد و شیشههای فراوانی استفاده میشود و گاهی این مواد را به صورت طرحهای غیرمعمول در طراحی استفاده میکنند. اگر جزو آن دسته افرادی هستید که دوست دارند هم از سبک طراحی داخلی مدرن و هم از طراحی کلاسیک در خانه خود استفاده کنند، سبک انتقالی به شما پیشنهاد داده میشود. در این سبک طراحی داخلی از ترکیبی از طراحی سنتی و مدرن استفاده میشود. گاهی ممکن است از مبلمانی با پارچهها و بافتی مدرن استفاده شود که در آنها خطوطی صاف و مشخص وجود دارد و سبک کوسنها و قالیچه نیز مطابق آن باشد.

پیشنهاد می شود جهت خرید توالت فرنگی کلیک کنید.

kitchen decorationدر کنار رنگهای خنثی، در این نوع طراحی از رنگهای براق نیز استفاده میشود. درنتیجه جلوه ویژهای به فضا داده میشود و آن را از حالت خشکی خارج میکند؛ به این ترتیب احساس صمیمیت در فضا بیشتر خواهد شد. پیشنهاد می شود جهت خرید توالت فرنگی کلیک کنید. با خرید از فروشگاه اینترنتی گلزارهوم، محصولات بهداشتی ساختمان خود را به سبک ترنزیشنال دکور کنید. یکی دیگر از انواع سبک های دکوراسیون داخلی، دکور قفسه سبک صنعتی است. همانطور که از اسم این سبک مشخص است، الگوی آن از دوره انقلاب صنعتی و قرنهای 17 و 18 میلادی الهام گرفته شده است. این نوع طراحی در سالهای 1990 در آمریکای شمالی بسیار رایج بوده است. در این سبک اغلب با حس نیمهتمام ماندن عناصر روبهرو خواهیمشد. در سبک صنعتی از دیوارهای آجری و بتنی استفاده شده و لولهها در معرض نمایش قرار گرفته و اکسسوریها اغلب از جنس فلز یا بتن هستند. طراحان برای استفاده از متریال نیازی به تغییر رنگ آنها ندارند و همه وسایل استفاده شده را به رنگ طبیعی خود نگه میدارند.

قاب عکس و تابلو روح زنده برای هر خانه است.

اشاره کرد. در حالت کلی مبلمان فضای زیادی را در منزل اشغال می کنند از این رو می توان گفت رنگ آن ها حدود 30 درصد از فضا را تشکیل می دهد. رنگ و طرح مبلمان باید با دیوار ها، رنگ پرده ها و سایر وسیله های خانه متناسب باشد. منظور از متناسب بودن هم رنگ بودن نیست بلکه باید هماهنگ باشند و جلوه ای زیبا به خانه بدهند. قاب عکس و تابلو روح زنده برای هر خانه است. اگر از آنها با رعایت تناسب استفاده شود، ارمغان آن به روح و سبک کلی خانه، صمیمیتی چند برابر خواهد بود. تابلوهای نقاشی، عکسهای معروف، تابلوهای خوشنویسی، تابلو فرشها و بسیاری از موارد دیگر که بسته به سلیقه و هماهنگی با دکور منزل باید باشد، گزینههای پیشنهادی خوبی برای زیبایی منزل به شمار میروند. یکی دیگر از مهم ترین چیزهایی که حتما باید در طراحی دکوراسیون توجه کنیم میزان نور و روشنایی منزل می باشد. نور مناسب می تواند فضای خانه را جذاب تر و زیباتر بسازد که برای این کار می توانید از پنجره ها و یا در صورت نبود نور طبیعی از لوسترها و لامپ های مختلف استفاده کنید.

برای دیوارها؟ رنگ آبی بهترین است.

دکوراسیون اسکاندیناویایی کاملاً کاربردی و مینیمال است و اشکال ارگانیک با تمایلاتملایم، بافتهای آهنگی و ظاهری آرام در فضایی تماماً سفید با پسزمینهی خاکستری برجسته میسازد. رنگها از طریق کارهای هنری و یکپارچه مانند یک فرش کوچک به فضا اضافه میشود. یکی از آسانترین روشهای چیرگی بر سبکهای طراحی داخلی معاصر، طراحی داخلی اسکاندیناویایی است که بر حول محور ترکیب عناصر متعادل و ملایم میچرخد. گرچه سبکهای طراحی داخلی بسیاری از سبکهای طراحی داخلی اسکاندیناویایی برگرفتهشده، این جنبش طراحی یکی از ارزشمندترین سبکها به شمار میرود. سبک اسکاندیناویایی به میزان زیادی خودش را رواج داده بهطوریکه هر طرف که بچرخید چیزی اسکاندیناویایی هست. اما فکر نکنید باید یکراست به فروشگاههای IKEA بروید چون با چند تغییر ساده در چیدمان به دست آوردنی است. اگر در حال حاضر مبلمانتان را تهیهکردهاید چوب آن را کمرنگتر کنید. استایلاسکاندیناویایی به رنگ مایههای شنی بستگی زیادی دارند و هر چه چوبتان سفیدتر باشد بهتر است. برای دیوارها؟ رنگ آبی بهترین است. هنگام در نظر گرفتن محلی برای ذخیره هر چیزی از وسایلی بهعنوان دکور استفاده کنید تا فضا را ازآنچه هست هم بهتر کنید.

  • انتخاب سبک مدنظر
  • از مبلمان کوچک و کم جا استفاده کنید
  • پردههای ساده
  • جمعآوری نمونههای تصویری
  • قرارگیری شاخه های نوری
  • از درهای آکاردئونی استفاده کنید
  • AMBER INTERIORS
  • مبلمان خراطی شده

kitchen decorationیک مجموعه از دیزاین فضاهای داخلی، محوطه سازی، طراحی تراس و پاسیو و ایوان، نورپردازی های خیلی زیبا و شاعرانه و ایده هایی که شاید حتی به ذهن طراحان حرفه ای هم نرسه! تماشای این ایده ها رو از دست ندید. کریستین گراو، یک طراح علاقه مند به دیزاین و دکوراسیون است که به قول خودش از 9 سالگی و با تزیین اتاق خوابش وارد این حرفه شده. هم متعلق به کریستین به همراه شریکش سام سالیناس هست که در زمینه مبلمان و دیزاین فضای داخلی فعالیت میکنه. اگر به طراحی های شاد و رنگی رنگی خانه های هندی علاقه مند هستید، وبلاگ EAST COAST همون جاییه که دنبالش می گردین. نورا اشنایدر نام یک شرکت طراحی مسکونی در شهر شیکاگو هست که به فلسفه سادگی در طراحی معتقده. اون طوری که در معرفی سایت نوشته شده، نورا به همراه همسرش، اریک، ساکسوفونیست جاز مطرح و گربه اشون دکستر! در حال فعالیت های طراحی خیلی جدی و انتشار اون در وب سایت اشنایدر هستند.

آنچه شکسپیر می تواند در مورد دکوراسیون خانه به شما بیاموزد

kitchen decorationاین سبک ها براساس علاقه و سلیقه افراد همچنین نوع منزل انتخاب می شوند. طرحینه به معرفی 10 سبک برتر می پردازد که هر کدام ویژگی های متفاوتی دارند. برای قسمت های مختلف خانه از فلز و شیشه استفاده می شود. از وسیله های بسیار ساده و کم برای دکوراسیون خانه استفاده می شود. بیشتر از رنگ های گرم و تیره در طراحی سبک صنعتی استفاده می شود. سبک مدرن معمولاً ما را به یاد خانه هایی با چیدمان خشک و بی روح البته تمیزی میاندازد که در ساخت آن از فلز، شیشه و سنگ استفاده شده است. همچنین کاربرد لوازم ضروری و غیر ضروری کمی در آن به چشم میخورد. سبک مدرن در زمانهای مختلفی وجود داشته است فقط با گذشت زمان و قدیمی شدن استایل مدرن در بازهای از زمان، نام آن تغییر کرده است. اگر بخواهیم آن را ساده تر کنیم با گذشت زمان مدرنیته بودن یک نوع چیدمان دیگر مدرن به حساب نمی آید زیرا هرروز بر دانش و علم طراحی داخلی نیز افزوده می شود.

برای این کار شما می توانید از افرادی که مهارت کافی در این کار دارند کمک بگیرید. نکته جالبی که باید درباره رنگ دیوار ها بدانید این مورد می باشد که رنگ و طرح آن ها می تواند منزل را کوچک یا بزرگ نشان دهد. کف فضای داخلی یا بهتر است بگویم قسمت مهم خانه، بخشی است که ما هر لحظه با آن در تماس و ارتباط هستیم. این را باید به یاد داشته باشیم انتخاب متناسب آن با سبک دکوراسیون داخلی بسیار مهم است. استفاده از کفپوش مناسب این قدرت را دارد که ارتباطی که ما به دنبال آن هستیم را ایجاد کند. اگر مهمان نواز و گرم هستید از چوب پارکت و اگر برخورد محیطی رسمی تر را می پسندید از سنگ و سرامیک روشن استفاده کنید. رنگهای متنوعی برای کفپوش وجود دارد که بسته به هماهنگی آن با سایر لوازم منزل بهتر است انتخاب شود. شومینه یکی از وسیله هایی می باشد که نقش زیادی در آرامش خانه دارد.

در واقع باید در به کارگیری این فاکتور زیاده روی نکرد.

این نکته بسیار مهم را باید به یاد داشته باشید که نقطههای متمرکز روشنایی در کنار تاریکی، زیبایی چشم نوازی را ایجاد میکند. اما نکته دیگری که بهتر است رعایت شود این است که در استفاده از المانهای نوری اعتدال را رعایت کنیم. در واقع یعنی اجازه دهیم تا نورهای نقطهای، از بین تاریکی به چشم آمده و در عین حال چشم را نزنند. در واقع باید در به کارگیری این فاکتور زیاده روی نکرد. یکی از کارهای سختی که در منازل با متراژ بالا باید انجام داد، پر کردن فضای آن است. اما یک راه حل بسیار آسان برای آن وجود دارد که با به کارگیری آن علاوه بر پر کردن فضای خالی می توان به صورت بهینه از آن فضا استفاده کرد. این روش موثر و آسان، فضاهای بزرگتر را به فضاهای کوچک تر تقسیم بندی میکند. پارتیشن بندی یکی از راه های تقسیم بندی فضا به شمار میرود که ثابت و متحرک آن در بازار وجود دارد. نکته: با تقسیم کردن فضاها میتوان از سبکهای مختلف دکوراسیون داخلی برای قسمتهای مختلف استفاده کرد که زیبایی و تنوع را به همراه خواهد داشت.

بنابراین بهتر است از این کار صرف نظر کنید.

برقراری تعادل در تمام مراحل طراحی و اجرای دکوراسیون اهمیت زیادی دارد. ممکن است طرح های جسورانه جلوه خاصی داشته باشند اما پس از مدتی خسته کننده می شوند. بنابراین بهتر است از این کار صرف نظر کنید. می توانید بجای این که طرح جسورانه خود را برای تمام خانه اجرا نمایید فقط در بخشی از خانه پیاده سازی کنید. در هنگام دیزاین منزل یکی از قسمت هایی که باید به آن اهمیت داد، اتاق پذیرایی است. این بخش از منزل اولین جایی است که توجه میهمانان را به خود جلب می کند پس باید دکوراسیون و چیدمان وسایل آن متفاوت از سایر قسمت های خانه باشد. برای گام اول باید بزرگترین وسیله را در فضای مورد نظر جایابی نمایید. این وسیله در نشان دادن جذابیت و زیبایی اتاق پذیرایی نقش مهمی دارد. پیشنهاد ما این است که بزرگترین وسیله را در نقطه کانونی اتاق قرار دهید و بقیه وسایل را در اطراف آن ها بچینید. در سبک مدرن دیزاین داخلی منزل، استفاده از پنل ها، جایگاه ویژه ای دارد.

تعادل در انتخاب رنگ، طرح، نحوه چیدمان تاثیرگذاره.

یعنی اون سبک رو طبق سلیقه خودتون بازطراحی کنین تا خانه شما منحصرا برای خودتون باشه. ایجاد نقطه کانونی چه از لحاظ فیزیکی و چه از لحاظ بصری در فضاهای داخلی اهمیت زیادی داره. داشتن تعادل در هر فضایی یکی از مهمترین اصول به شمار میاد. تعادل فضایی و بصری الزاما به معنای تقارن نیست، اتفاقا تقارن بیش از حد اصلا در دکوراسیون داخلی توصیه نمیشه. تعادل در انتخاب رنگ، طرح، نحوه چیدمان تاثیرگذاره. توجه به فضاهای منفی شاید براتون غریب به نظر برسه اما اصل مهمی در طراحی معماری به شمار میاد. همه چیز از ابعاد مثبت و منفی تشکیل شدن که این موضوع شامل فضا هم میشه. هر قسمتی که با وسیلهای پر میشه، مثبت و هر قسمتی که خالی میمونه منفی نام میگیره. باتوجه به اصل تعادل، اینجا هم باید توازنی بین مثبت و منفی برقرار باشه و دکوراسیون خوب، دکوری نیست که پر از وسیله باشه. اصطلاحا باید برای فضا «نفس کش» گذاشت، اجازه بدین هوا جریان پیدا کنه.

  • کمک گرفتن از ترکیب رنگ سفید و چوب
  • و …
  • مدل دکوراسیون و چیدمان منزل و خانه: سبک شابی شیک
  • چیدمان اصولی
  • آشپزخانه به سبک پازل

kitchen decorationالبته تمرکز بیشتر روی ساختمانهایی با مقیاس بزرگ بود که بیشتر آنها فضاهای مقدس مذهبی را شامل میشدند. سقف فضا و دیوارهها برای کاشی کاری و نقاشی بیشترین توجه رو در این دوران داشت. در قرن هجدهم و نوزدهم از معماری اغراق آمیز باروک گرفته تا انقلاب صنعتی و آرت دکو و آرت نوو طراحی داخلی به معنای امروزی جایش را میان مردم باز کرد. از آنجایی که سفر به دیگر نقاط جهان آسانتر شد و نظریه پردازان راحتتر با اندیشه یکدیگر آشنا شدند، در نتیجه دکوراسیون داخلی تحت تاثیر این اتفاقات قرار گرفت. با اختراع برق در این دوران روند طراحی داخلی کمی دگرگون شد. در قرن 20 و 21 طراحی مدرن و به دنبال آن پست مدرن مورد توجه همگان قرار گرفت. بعد از اتمام جنگ جهانی و پشت سر گذاشتن خرابیها و با توجه به شرایط موجود تمرکز ویژهتری به ساخت و سازها و دکوراسیون داخلی شد. مردم بیشتری توجهشان به طراحی درون خانه و اتاقها رفت و کم کم سبکهای امروزی شکل گرفت.

دکوراسیون خانه

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با مدل آشپزخانه بدون اپن ایرانی وب سایت خود باشید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.